افتتاح ۶۴ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ با محوریت اشتغالزایی برای یک هزار و ۳۱۰ نفر

مهرور با اعلام خبر افتتاح ۶۴ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ با محوریت اشتغالزایی برای یک هزار و ۳۱۰ نفر گفت: از میان پروژه های اجرایی ۵۱ پروژه مرتبط با بخش دولتی و ۱۳ پروژه با همت بخش خصوصی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مهدی مهرور» با حضور در آیین گشایش پروژه های شهرستان ساوجبلاغ که یکشنبه 17 بهمن با همراهی استاندار البرز برگزار شد گفت: به منظور بهره برداری از 64 پروژه در شهرستان ساوجبلاغ هفت هزار و 130 میلیارد تومان اعتبار با همت بخش خصوصی و دولتی هزینه شد.

 

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: از میان پروژه های اجرایی 51 پروژه مرتبط با بخش دولتی و 13 پروژه با همت بخش خصوصی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

وی با اشاره به اهمیت افتتاح پروژه های اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: این پروژه ها در حوزه ورزشی، درمانی، آموزشی، راهداری و بخش کشاورزی است.

 

به گفته وی، یک سالن ورزشی به مساحت سه هزار مترمربع و یک سالن ورزشی با زیربنای یک هزار و 200 مترمربع در شهر جدید هشتگرد افتتاح شد.

 

مهرور ادامه داد: یک واحد صنعتی بزرگ در شهرک صنعتی واقع در هشتگرد به بهره برداری رسد که تأمین کننده بخش اصلی پمپ های مورد نیاز وزارت نفت است.

 

وی با اشاره به اینکه با اجرای این پروژه ها زمینه اشتغالزایی یک هزار و 310 نفر فراهم شد بیان کرد: دهه فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است به همین مناسبت بسیاری از پروژه ها عمرانی، فرهنگی و ... در این ایام با هدف خدمت رسانی به مردم افتتاح می شود.

کد خبر 1145534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha