اهدای ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه ۱۰ سری جهیزیه کامل به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به نوعروسان ایلامی اهدا شده است، گفت: از خیرین و نیکوکاران استان برای مشارکت در این امر حسنه با محوریت بقاع متبرکه دعوت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، در آئین اهدای ۱۰ سری جهیزیه کامل به تعداد ۱۰زوج در حرم مطهر امامزاده علی صالح(ع) اظهار کرد: این تعداد جهیزیه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تهیه و بین نوعروسان توزیع شده است.

 

حجت الاسلام« مرتضی عزیزی» با بیان اینکه تعداد 10 سری کامل جهیزیه با همت و تلاش و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، مرکز افق امامزاده علی صالح(ع) و قرارگاه جهادی امام رضا(ع)  بین 10 نوعروس نیازمند توزیع شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام یادآور شد: اعتبار این تعداد جهیزیه از محل نیت واقفین، بقاع متبرکه استان و کمک خیرین و نیکوکاران استان تامین شده است که این سنت حسنه در طول سال در سطح بقاع متبرکه شاخص استان در راستای تامین جهیزیه نوعروسان انجام می شود.

 

وی با دعوت از خیرین و واقفین عزیز در راستای کمک به این سنت حسنه و کمک به نوعروسان نیازمند استان در راستای تامین جهیزیه، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و همچنین بقاع متبرکه استان آماده استقبال از خیرین و نیکوکاران استان در این زمینه است.

 

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه هزینه هر سری جهیزیه حدود ۲۵ میلیون تومان بوده است، خاطرنشان کرد:  کمک به امر تامین جهیزیه و فراهم کردن زمینه آغاز زندگی مشترک زوج ها، سنت حسنه ای است اجر دنیوی و اخروی فراوانی دارد.

 

 

کد خبر 1145636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha