رویش های جدید در سینمای انقلاب/ فیلم «موقعیت مهدی» اثری در تراز گام دوم انقلاب اسلامی

حجت الاسلام گرزین گفت: فیلم موقعیت مهدی، اثری خوش ساخت و در تراز گام دوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» در حاشیه اکران فیلم موقعیت مهدی در چهلمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی عصر جدید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: به نظر می رسد فیلم  «موقعیت مهدی» یکی از فیلم های تراز متناسب با گام‌دوم انقلاب است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ایثار و فداکاری، خلاقیت و ابتکار، استفاده از نیروی جوانی، هم امید داشتن به‌ آینده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، ملاطفت فراوان انسانی و ایمانی، شجاعت و حماسه که در گام دوم انقلاب بر آنها تاکید شده است، در سراسر فیلم موج می زند.

 

وی ادامه داد: این اثر توسط جوانان ساخته شد که با محوریت زندگی دوتن از جوانان خوب این مرزوبوم، شهیدان باکری که از خانواده های پیشرو در انقلاب هستند. موقعیت مهدی، فیلمی تاثیرگذار با ساختی حرفه ای و جذاب است.

 

حجت الاسلام گرزین افزود: استفاده درست و بجا از مولفه های حرفه ای فیلم سازی مانند احساسات، خشونت، قدرت، روابط زناشویی جزو مولفه هایی بود که به بهترین وجه به نمایش گذاشته شد بدون اینکه سو استفاده ای از این مفاهیم  داشته باشد.

 

وی بیان کرد: سبک زندگی اسلامی، انقلابی و جهادی، به تصویر کشیدن احساسات و عواطف سالم یین زن و شوهر، عاطفی کردن فیلم در کنار عنصر سختی جنگ جرو تضادهای فیلم بود  که بسیار جذاب به تصویر کشیده شد.

 

حجت الاسلام گرزین گفت: برجسته کردن برخی ویژگی های شهیدان باکری یکی از انتخاب های زیبای کارگردان و نویسنده این اثر است. ضمن اینکه نمی توان از بازی زیبای بازیگران و صحنه های زیبای دفاع مقدس که در این اثر خلق شد، گذشت. موقعیت مهدی یک رویش جدید در سینمای انقلاب اسلامی و آغاز جدیدی در سینمای انقلاب در گام دوم انقلاب است.

 

 

کد خبر 1146780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha