گشایش نمایشگاه استانی «تجسم هنر فارس» در یاد روز پیروزی انقلاب اسلامی

نمایشگاه استانی «تجسم هنر فارس» به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در «نگارخانه آبنوس» از ۲۲ بهمن تا ۵ اسفند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس آثار هنرمندان فعال در رشته‌های طراحی، نقاشی، مجسمه‌ سازی، تایپوگرافی و گرایش‌ های نوین خط را در قالب نمایشگاه «تجسم هنر فارس» به مناسبت چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر و میزبانی «نگارخانه آبنوس» به نمایش می گذارد.

 

نمایشگاه «تجسم هنر فارس» در قالب چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از 22 بهمن تا 5 اسفند 1400 با میزبانی «نگارخانه آبنوس» در بلوار زرگری شیراز و به مناسبت یادروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز به کار می کند و آئین گشایش این رویداد هنری، جمعه ساعت 17 با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا خواهد شد.

 

آثار هنرمندانی چون علیرضا کریمپور، علیرضا خاکپور، احمدرضا حسن زاده، مریم رحمانی، علی خوبیار، بهروز مسلمی، محسن راست منش، سید محمداحمدی، محمود آذرنگ و عادل یزدی در رشته های تخصصی متفاوت به شرح گرایش های نوین خط و خط گرافیک، نقاشی، طراحی و مجسمه سازی با مدیریت هنری و نمایشگاه گردانی مهرداد پرتوآذر انتخاب و در این نمایشگاه برای بازدید عموم به نمایش درخواهند آمد.

 

خاطرنشان می شود، «تجسم هنر»، بخش جنبی جشنواره هنرهای تجسمی فجر است که در هنگام برگزاری جشنواره بین ‌المللی با مدیریت و برگزیدن 10 هنرمند استانی با انتخاب از سوی مدیر هنری استانی و با پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکز استان ‌ها برگزار می شود.

 

کد خبر 1146858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha