مسابقات نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در کانون‌های فرهنگی تبلیغی سقز اجرا می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان شهرستان سقز به‌ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی تبلیغی این شهرستان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: با هدف پاسداشت دهه مبارک فجر و اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی در میان اعضای کانون فرهنگی تبلیغی  مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین و ترویج دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: کانون‌های فرهنگی تبلیغی نیز با مخاطبان کودک و نوجوان می توانند در این عرصه اقداماتی ارزنده با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی تبلیغی داشته باشند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی سقز گفت: با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر و اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

 

رازیانی با اشاره به این‌که این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود، اظهار کرد: نقاشی‌های مربوط به ایام الله دهه مبارک فجر، روشی خلاقانه برای آشنایی کودکان و نوجوانان با چگونگی پیروز شدن انقلاب اسلامی است تا یاد و خاطره این روزهای شکوهمند و زیبا و مجاهدت شهیدان و افرادی که در این راه قدم گذاشتند، بهتر در ذهن کودکان و نوجوانان باقی بماند.

 

وی 23 بهمن را آخرین مهلت ارسال آثار اعلام کرد و خاطر نشان کرد: بعد از داوری به آثار برتر جوایزاهدا می شود.

کد خبر 1146879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha