۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان در آستارا اهدا شد

در دهمین روز از دهه فجر، ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت‌پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا اهدا شد.

«بهرام تسلی‌نیا» در حاشیه اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت‌پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت دهه فجر و در دهمین روز از این دهه ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت‌پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) آستارا اهدا شد.

 

مدیر کمیته امداد خمینی(ره) بندر آستارا افزود: جهیزیه‌های اهدا شده به نوعروسان شامل اقلام ضروری تشکیل یک زندگی مشترک از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، جاروبرقی و فرش بود.

 

وی با بیان‌اینکه ارزش جهیزیه اهدایی به نوعروسان چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، تصریح‌کرد: خرید اقلام جهیزیه نوعروسان از منابع دولتی و کمک‌های خیرین شهرستان آستارا تامین شد.

 

تسلی‌نیا با اشاره به اینکه از جمله اهداف انقلاب اسلامی رسیدگی به محرومان جامعه است و در این راستا کمیته امداد امام خمینی(ره) پیشتاز است، گفت: این کمک جهیزیه‌ها با هدف فراهم‌سازی بستر ازدواج آسان برای جوانان تامین و اهدا شد.

 

مدیر کمیته امداد خمینی(ره) بندر آستارا به اهمیت ازدواج در دین اسلام و تحکیم بنیان خانواده اشاره و خاطرنشان‌کرد: شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۶۵۹ آماده کمک های نقدی خیرین است و آن تعداد از خیرینی که می‌خواهند به صورت غیرنقدی کمک کنند می‌توانند اقلام تهیه کرده را به اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا واقع در بلوار بسیج تحویل دهند.

 

کد خبر 1146992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha