تبریک مقامات عربی به رهبر انقلاب در ۴۳ سالگی انقلاب

به مناسبت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، رئیس پارلمان لبنان، دبیرکل احزاب عربی و انجمن جهانی علمای مسلمان به رهبر معظم رهبری تبریک گفتند.

خبرگزاری شبستان، گروه جهان اسلام: به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طی دو روز گذشته چند تن از مقامات و شخصیت های جهان از جمله رئیس پارلمان عربی و دبیرکل احزاب عربی با ارسال پیام، پیروزی انقلاب را به مقام معظم رهبری تبریک گفتند.

 

 

پیام تبریک «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان به رهبر انقلاب

در همین راستا، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان با ارسال پیامی برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری در ایران و پیروزی رئیس جمهور جدید را به رهبر انقلاب تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است: ایران همان طور که هست، در پایداری و ایستادگی در برابر محاصره و تحریم، بزرگ و قدرتمند است.

 

همچنین نبیه بری، پیام تبریکی را به ابراهیم رئیسی و دکتر محمد قالیباف ارسال کرد.

 

تبریک دبیر کل احزاب عربی به آیت الله خامنه ای و آیت الله رئیسی

قاسم صالح، دبیرکل احزاب عربی در پیامی چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را به آیت الله خامنه ای و آیت الله رئیسی تبریک گفت.

 

قاسم صالح در بیانیه ای اعلام کرد: به این مناسبت، پیروزی های را که  انقلاب اسلامی ایران از نظر نظامی، علمی، بشری و سیاسی به دست آورد را به ملت ایران و آزادگان جهان تبریک می گویم.

 

وی افزود: این انقلاب با اولین دستاورد شکوهمند انقلاب که تعطیلی سفارت دشمن صهیونیستی و برافراشتن پرچم فلسطین بر فراز آسمان تهران را به همراه داشت، شروع به برقراری تعادل در منطقه و جهان کرد.

 

صالح خطاب به مقام معظم رهبری و رئیسی تاکید کرد:  از مواضع تاریخی رهبری، دولت و مردم شما در حمایت از فلسطین و آرمان عادلانه آن، همبستگی و حمایت شما از مردم فلسطین در دفاع از حقوق مشروعشان و دفاع از شهر قدس اشغالی و مسجدالاقصی تشکر می کنم.

 

تبریک انجمن علمای مسلمان به مناسبت انقلاب اسلامی

«انجمن علمای مسلمان» در پیامی به رهبری ایران چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 

این انجمن افزود: «فشار اعمال شده از سوی ایالات متحده آمریکا بر جمهوری اسلامی ایران، ناسازگاری این کشور در عدم بازگشت تحریم‌های اعمال‌شده توسط دونالد ترامپ، رئیس ‌جمهور سابق آمریکا و تشدید محاصره اقتصادی تنها به پایبندی بیشتر به اصول انقلاب منجر شد.

 

وی تاکید کرد: عجله برخی از حاکمان جهان عرب برای عادی ‌سازی با دشمن صهیونیستی و آغاز جنگ ویرانگر علیه ملت‌های محور مقاومت، هیچ سودی در عقب‌نشینی این محور نخواهد داشت، بلکه شکست خواهند خورد و فلسطین به آغوش ملت باز می گردد و موجودیت صهیونیستی محو می شود».

 

پیام تبریک امیر قطر به رهبر انقلاب

بنابرگزارش العالم، پس از سلطان عمان، دولت نجات ملی یمن و دمشق، امیر قطر در پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 

تمیم بن حمد آل ثانی» امیر این کشور پیام تبریکی برای آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران ارسال کرده است.

 

بنابر این گزارش، امیر در این پیام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رئیس‌جمهور این کشور تبریک گفته است.

 

امیر قطر هر ساله در پیامی به رؤسای جمهور ایران سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک می ‌گوید.

 

این گزارش در حالی منتشر شده است که «هیثم بن طارق» سلطان عمان نیز روز گذشته در پیامی سالروز پیروزی انقلاب را به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران تبریک گفت.

کد خبر 1147265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha