نسل جوان پای آرمان های انقلاب

نسل جوان و نوجوان با حضوری حماسی از آرمان های انقلاب حمایت و آگاهی و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری شبستان_ لرستان؛ 22 بهمن ماه حماسه حضور ملت ایران در تجدید عهد با آرمان های انقلاب است، صفوف راهپیمایی 22 بهمن نمایشگاهی از نسل های مختلف انقلاب است که شانه به شانه و قدم به قدم در کنار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.

 

در این صفوف که نماد وحدت و یکپارچگی ملت ایران است وشکوه مردمی بودن انقلاب اسلامی، کهنسلان نماد پایداری و جوانان و نجوان نگین درخشانی هستند که پایبند به آرمان های انقلاب در راستای حفظ آرمان های انقلاب قدم بر می دارند.

 

در سال های اخیر با دلیل شیوع بیماری کرونا جشن انقلاب برای حفظ سلامت مردم به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود و اقشار مردم به همراه اعضای خانواده خود در این راهپیمایی پرشکوه شرکت می کنند.

 

اما جوانان پرشور با تزیین ویژه خودروها و موتورهای خود همچنان زینت بخش شکوه حضور راهپیمایی 22 بهمن هستند.

 

امروز مردم استان لرستان بویژه شهرستان خرم آباد در هوایی بارانی و وضعیت قرمز کرونایی، جشن پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت خودرویی و موتوری برگزار کردند.

 

جوانان مومن و انقلابی  در این راهپیمایی با تزیین خودروها وموتورها  شیشه نویسی خودروهای خود با شعارهای انقلابی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

 

همچنین شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن لرستان با نصب تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و در دست داشتن پرچم ایران اسلامی بار دیگری وفاداری و پیشتیبانی خود را از انقلاب، امام راحل و تبعیت از رهبرمعظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

 

جوانان انقلابی در دوران قبل و بعد از انقلاب جانانه در پای انقلاب و رهبر خود ایستادند و دشمنان از ایستادگی جوانان و بی نتیجه بودن توطئه های خود برای جدا کردن نسل جوان از آرمان های انقلاب به ستوه آمده اند.

 

امروز در چهل و سومین بهار انقلاب باز هم جوانان به میدان آمدند که به جهانیان اعلام کنند نسل سوم و چهارم انقلاب همچنان پای  عهد با انقلاب، رهبر و آرمان های انقلاب ایستاده اند و اجازه نخواهند داد انقلاب اسلامی ایران مورد تجاوز دشمنان قرار بگیرد.

 

ولایت مداری راه پیروزی در برابر توطئه های دشمنان است

 

« سینا نادری» جوان خرم آبادی حاضر در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: با مطالعه تاریخ هر ایرانی به انقلاب اسلامی افتخار می کندم.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیرزی حق بر باطل بود، افزود: امروز پایبندی به آرمان های انقلاب مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

نادری بیان کرد: آرمان های انقلاب اسلامی برگرفته از تعالیم دینی و سیره ائمه معصومین (ع) است و این مهم باعث کینه و دشمنی دیرینه دشمنان است.

 

وی خاطرنشان کرد: ولایت مداری و گوش دادن به رهنمودهای رهبری مهم ترین راه رفع مشکلات امروز کشور و پیروزی در برابر توطئه های گسترده دشمنان است.

 

آگاهی بخشی راه خنثی شدن توطئه های دشمنان است

 

« مهسا علیوند» دیگر جوان خرم آبادی افزود: امروز علت دشمنی دشمنان و توطئه های چون تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی به این دلیل است انقلاب اسلامی دست مستکبران را از سرمایه های ملت ایران کوتاه کرده است.

 

وی ادامه داد: با تحقیقی کوچک در تاریخ انقلاب علت کینه و دشمنی ابرقدرت های با نظام مقدس اسلامی را متوجه خواهیم شد.

 

علیوند بیان کرد: پاینبدی به آرمان های انقلاب پاسداری از خون شهیدان است و تکلیف هر ایرانی برای صیانت از خاک وطن است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در قالب توطئه های مختلف فرهنگی بویژه جنگ اقتصادی به دنبال نا امید کردن ملت ایران است، افزود: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است. 

 

دستاوردهای انقلاب اسلامی باعث افتخار هر ایرانی است

 

«محمد امین بهاروند» دیگر جوان خرم آبادی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مسیر رشد و توسعه قرار دارد، افزود: با مطالعه دستاوردهای انقلاب مشخص می شود انقلاب اسلامی در راستای خدمت به مردم دستاوردهای بیشماری داشته است.

 

وی با بیان اینکه دستاوردهای کشور در عرصه های بین المللی باعث افتخار است، افزود: مشکلات اقتصادی امروز کشور در سایه مدیریت جهادی مسئولان و توجه به داشته های بومی قابل رفع است.

 

بهاروند خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهد دوباره ملت ایران با انقلاب اسلامی است.

 

جوانان آگاهانه پای عهد با انقلاب ایستاده اند

 

« مهتاب شاکرمی» دیگر شهروند خرم آبادی هم گفت: امروز دشمنان در قالب توطئه های مختلف و با استفاده از ابراز رسانه و فضای مجازی قصد دارند جوانان را از آرمان های انقلاب دور کنند.

 

وی بیان کرد: امروز حضور پرشور وآگاهانه جوانان مومن و انقلابی خاری در چشم دشمنان است.

 

شاکرمی با بیان اینکه جوانان آگاهانه پای عهد با انقلاب ایستاده اند، ادامه داد: امروز دشمنان با مشاهده جوانان انقلابی در صحنه های خاص انقلاب به خوبی می فهمند که تیرشان به سنگ خورده است.

 

انقلاب اسلامی در حوزه زنان و فعالیت اجتماعی آنان دستاوردهای بزرگی دارد

 

«راضیه صالحی» دیگر جوان خرم آبادی هم با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف بویژه بانوان دستاردهای زیادی داشته است.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به زنان بها داد و  این امکان را فراهم کرد که زنان به راحتی در عرصه اجتماعی جامعه حضور داشته باشند.

 

صالحی بیان کرد: امروز زنان در عرصه های مختلف کشور از پست های مدیریتی بالا تا عرصه های کار و کار آفرینی حضور دارند و پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

 

امروز بار دیگر جوانان انقلابی پرچم کشور را در دست با آرمان های انقلاب تجدید عهد کردند و باعث نا امیدی دشمنان شدند.

 

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال  نشان از آگاهی و بصیرت مردمی دارد که پای همه مشکلات ایستاده اند و پشت انقلاب را خالی نمی‌کنند.

 

کد خبر 1147297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha