امروز انقلاب اسلامی در همه عرصه ها پیشرفت های جهانی دارد

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی در همه عرصه ها پیشرفت های جهانی دارد، گفت: جهانیان این پیشرفت های ایران را اذعان می کنند و دستاوردهای الان کشور قابل مقایسه با هیچ دورانی در گذشته نبوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 22 بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: باید به خود ببالیم که وارد سالی جدید از انقلاب شکوهمند اسلامی شدیم و زیر بار طاغوت و استکبار رهایی یافتیم.

 

امام جمعه شهرکرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نشانه ای از ربوبیت الهی خواند و افزود: خداوند ملت ایران که دستشان خالی بود را از شر ستمگرانی که قدرت های جهانی پشت آنان بود رهایی داد و پیروز کرد که باید شکرگزار باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه ملت ایران هرگز زیر بار ذلت سایر کشورها نرفته و نخواهد رفت، اظهار کرد: ارتباط ایران اسلامی با سایر کشورها باید عزتمندانه و بر اساس استقلال باشد تا ربوبیت الهی زیرسوال نرود.

 

حجت الاسلام نکونام بر غنیمت شمردن ایام ماه پرفضیلت رجب تأکید کرد و ادامه داد: در این ماه باید دل و روحمان را از هرچه غیرخدایی است تطهیر کنیم و با عبادت و قرائت دعا و ذکر بنده شایسته ای به درگاه خداوند باشیم.

 

خطیب جمعه شهرکرد بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا تأکید و تصریح کرد: مردم باید در تزریق دوز سوم واکسن جدیت به خرج دهند و با رعایت موارد بهداشتی شرایط را در کشور متعادل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی در همه عرصه ها پیشرفت های جهانی دارد، خاطرنشان کرد: جهانیان این پیشرفت های ایران را اذعان می کنند و دستاوردهای الان کشور قابل مقایسه با هیچ دورانی در گذشته نبوده است.

 

کد خبر 1147388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha