دشمن با ابهام آفرینی  در اصل انقلاب و کارکردهای آن درصدد سست کردن اعتماد مردم است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: دشمن با ابهام آفرینی و شبهه افکنی در اصل انقلاب و کارکردهای آن درصدد سست کردن اعتماد مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی و تقدیر از همه کسانی که در همایش بیعت با نظام اسلامی و راهپیمایی خودرویی و موتوری شرکت کردند اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی هم مادی بوده و هم معنوی و هر دو گروه از دستاوردها باید مورد توجه قرار گیرند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه پیشرفت قابل ملاحظه در بهداشت و درمان، صنعت و کشاورزی، آبادانی شهرها روستاها از دستاوردهای اقتصادی انقلاب است گفت: ایجاد روحیه خودباوری، گسترش فرهنگ مردم سالاری دینی، استقلال خواهی، استکبار ستیزی، ارتقا جایگاه بانوان، نفی مظاهر فرهنگی غرب و اشاعه فرهنگ اسلامی از دیگر دستاوردهای فرهنگی انقلاب محسوب می‌شود.

وی عنوان داشت: پیشرفت در عرصه آموزش و پژوهش، افزایش چشمگیر جمعیت باسواد کشور، زیاد شدن تعداد مدارس و دانشگاه‌ها، دستیابی به مدال‌های فراوان در المپیادهای جهانی و ثبت اختراعات، از دستاوردهای علمی انقلاب و دستیابی به دانش و فناوری هسته‌ای و لیزری، بایو و نانو تکنولوژی، میکرو الکترونیک، دانش فنی استفاده از پلیمرهای گیاهی، دانش ساخت ربات، دانش ژنتیک و سلول‌های بنیادی و شبیه سازی و فناوری هوافضا و ماهواره از دستاوردهای پژوهشی انقلاب می‌باشد.

خطیب نماز جمعه دماوند عنوان داشت: تأمین منافع ملی و اسلامی در حوزه امنیتی و دفاعی و استقلال در این عرصه، پیشرفت و خودکفایی نسبی در تولید تجهیزات نظامی و نفی سلطه امنیتی بیگانگان، از دستاوردهای نظامی و امنیتی انقلاب ماست.

حجت الاسلام فتاح دماوندی افزود: در ۴۳ سالگی انقلاب، نقشه دشمن قسم خورده برای ضربه زدن به ما، سرگرم کردن کشور به حوادث مختلف داخلی و خارجی و بر هم زدن تمرکز ما می‌باشد و دشمن با ابهام آفرینی و شبهه افکنی در اصل انقلاب و کارکردهای آن درصدد سست کردن اعتماد و اعتقاد مردم به نظام اسلامی است و آمریکا با طراحی جنگ‌های ترکیبی و پیچیده علیه جمهوری اسلامی به دنبال مرگ تدریجی انقلاب می‌باشد.

وی افزود: آمریکا با بهانه تراشی‌های جدید به دنبال تحمیل شرایط ضرر زننده به منافع ایران در برجام است، مذاکره‌کنندگان ما باید هوشیار باشند و دوستداران انقلاب باید با جهاد تبیین و بصیرت افزایی در فضای حقیقی و مجازی با شجاعت تمام از کارکردهای نظام دفاع کنند و باید دلیل کمبودهای موجود را با زبان اقناع و انصاف و نیز پیشرفت‌های حاصل شده را توضیح دهیم.

کد خبر 1147403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha