روند تائید نهایی حکم سرپرست فرمانداری آبادان در مراحل پایانی قرار دارد

سیف با بیان اینکه اخبار منتشر شده مبنی بر تغییر فرماندار ویژه آبادان کذب محض است گفت: بر اساس آخرین پیگیری ها، روند تائید حکم سرپرست فرمانداری به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در حال طی کردن مراحل نهایی است و به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محسن سیف» ظهر امروز (شنبه ۲۳ بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرپرست فرمانداری ویژه آبادان که از چهره های جوان و انقلابی و دانشگاهی استان است، با حمایت و نظر مستقیم استاندار خوزستان به این سمت منصوب شده است.

 

مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان افزود: هر چند وی حکم رسمی خود را دریافت نکرده و تا این لحظه به عنوان سرپرست در حال فعالیت است، اما از روز اول حضور خود در ساختمان فرمانداری، منتظر حکم رسمی نمانده و با قدرت و تکیه بر انرژی و روحیه جوانی و انقلابی در حال خدمت به مردم خوب آبادان است.

 

وی اخبار منتشر شده مبنی بر تغییر فرماندار ویژه آبادان را کذب محض خواند و تصریح کرد: اینکه گاها اخباری منتشر می شود و عباسپور را در سمت فلان مدیر کل و یا فلان معاونت می گمارند، گمانه زنی برخی افراد ناآگاه و سودجو و بعضا رسانه های کار نابلد فعال در شبکه های اجتماعی است که البته این گروه با انتشار این اخبار ناخودآگاه توانایی های این جوان خوشنام را مطرح می‌کنند.

 

سیف انتخاب احسان عباسپور به عنوان فرماندار ویژه آبادان را بر اساس معیارسنجی و نیازسنجی شهر دانست و عنوان کرد: استاندار خوزستان با تکیه بر نیروی جوانی و روابط اجتماعی و تخصص  وی، مسئولیت شهر استراتژیک و مهمی چون آبادان را به او سپرده است. 

 

وی تاکید کرد: ما نیز همچون گذشته در راستای خدمت رسانی به مردم شریف و لایق آبادان در کنار فرماندار محترم این شهر هستیم.

 

کد خبر 1147726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha