ترویج ازدواج آسان زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ترویج ازدواج آسان بر مبنای ارزش‌های اسلام زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان قروه اظهار کرد: زوج‌های جوان باید قدر و ارزش این فرصت بدست آمده را خوب بدانند و سعی کنند با دوری کردن از تجملات دنیوی و گرایش به خوش خلقی از گوهر ارزشمند خانواده بدرستی محافظت کنند.

 

حجت‌الاسلام حاتمیان با بیان اینکه خداوند به فردی که اقدام به ازدواج نماید رزق و روزی می‌دهد،خاطرنشان کرد: در امر ازدواج دو چیز خیلی مهم است؛ یکی صداقت در زندگی و دیگری قناعت، که اگر این دو در زندگی هر زوجی رعایت شود اختلافات از بین می‌رود و چشم وهم چشمی‌ها نیز کنار می‌رود و زندگی آرام و شیرینی برای زوجین رقم می‌خورد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ترویج ازدواج آسان بر مبنای ارزش‌های اسلام را زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و یادآورشد: برای ازدواج آسان، به موقع و موفق جوانان در جامعه باید فرهنگ‌سازی شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه نیز در این مراسم از اهدای ۳ جهیزیه به‌ زوج‌های جوان سطح شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر در مجتمع فرهنگی نور این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام ارزشمند از سوی موسسه خیریه خانه امید شعبه قروه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی قروه انجام شد.

کد خبر 1148102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha