برگزاری پویش دستبوس پدر به همت کانون فاطمه الزهرا(س)

طالب نیا از برگزاری پویش دستبوس پدر به همت کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) به مناسبت سالروز ولادت حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام خبر داد.

محمدطالب نیا مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت 13رجب از برگزاری برنامه هایی به همین مناسبت از سوی این کانون در مسجد حضرت فاطمه(س) خبر داد.

 

 

وی افزود: این پویش شامل تجلیل وتقدیر از زحمات پدران مهربان با بوسیدن دست و یا پیشانی پدر و یا هر کاری که میتواند رضایت، لبخند وشادی را به پدر هدیه دهد می شود.

 

 

طلب نیا ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند با موبایل فیلم و عکسی از بوسیدن دست یا پیشانی پدر  خود یا هرکاری که در روز پدر برای پد انجام دادند تهیه کنید و برای ما به شماره  09012228412  در  ایتا  یا واتساپ ارسال کنند.

 

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) مهلت ارسال آثار را تا پایان روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه عنوان کرد.

 

 

وی در ادامه به برگزاری جشن میلاد امیر المومنین حضرت امام علی علیه السلام اشاره کرد و گفت: این جشن امروز دوشنبه بعد از نماز عشاء در مسجد حضرت فاطمه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

 

 

طالب نیا گفت: مولودی خوانی مداح اهل بیت آقای محمد عابدینی، اجرای گروه سرود نوجوانان و نو نهالان کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا سلام الله علیها، قرعه کشی جوایز ویژه پدران حاضر در مراسم و مسابقه و اهدای جوایز ویژه نوجوانان از برنامه های این جشن خواهد یود.

 

لازم به ذکر است مسجد حضرت فاطمه سلام الله علیها در خیابان امامزاده ابراهیم علیه السلام کوچه ۱۲ واقع شده است.

کد خبر 1148260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha