تدارک کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)

مظاهری گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز ميلاد خجسته و باسعادت مولی الموحدين، حضرت اميرالمومنين، امام علی (ع) مساجد این استان را آذین بندی می کنند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز ميلاد خجسته و باسعادت مولی الموحدين، حضرت اميرالمومنين، امام علی (ع) مساجد این استان را آذین بندی کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شيفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با چراغانی و آذين بندی مساجد، معابر و سر درب منازل و برپايی آيين های جشن ميلاد امام علی (ع) و تبیین سیره علوی در قالب منابر علوی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حال و هوای ويژه ای به اين استان داده اند.

 

مظاهری تصریح کرد: روز ۲۶ بهمن ماه جاری برابر با سیزدهم ماه رجب روز ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و همچنین روز پدر است که مراسم جشن، مولودی خوانی و سخنرانی در کانون های مساجد در شب و روز ولادت حضرت علی (ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ماه رجب فرصتی مناسب برای نزدیک شدن به پروردگار متعال بوده و باید از لحظات این ماه برای تقویت ایمان و بندگی خداوند سبحان بهره گیریم تا خود را برای ورود به ماه شعبان و سپس ماه رمضان آماده کرده و از فضیلت های ماه رمضان بهره گیریم.

 

وی گفت: ویژه برنامه‌های کانون ‌های مساجد استان به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر از جمله فضاسازی، محافل انس با قرآن کریم، زیارتنامه ‌خوانی، توزیع کمک‌های مومنانه و برپایی مجالس جشن و مولودی خوانی و تبیین سیره علوی در قالب منابر علوی در سطح استان اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دعای مناجات فرج و صحیفه سجادیه برای نابودی بیماری کرونا از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه‌ها است.

 

مظاهری افزود: توزیع کمک‌های مومنانه بین خانواده ‌های آسیب دیده از کرونا و بی‌بضاعت از دیگر برنامه‌های خیرخواهانه به همین مناسبت است که توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

 

کد خبر 1148333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha