۴۲۶ میلیارد تومان به طرح های آبرسانی بسیج اختصاص یافت

سرهنگ جهانبخش با اشاره به اینکه طرح های بسیج در راستای خدمت رسانی به مردم است، گفت: ۴۲۶ میلیارد تومان به طرح های آبرسانی بسیج اختصاص یافت.

سرهنگ « احسان جهانبخش» امروز(25 بهمن) در مراسم کلنگ زنی  پروژه آبرسانی مجتمع حشمت آباد شهرستان دورود و آغاز بسیج آبرسانی در استان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: امسال برای نخستین بار اعتبار محرومیت زدایی توسط مجلس انقلاب به تصویب رسیده است.

 

وی  با اشاره به اعتبار 1400، افزود:  امسال به همت مجلس انقلابی با عنوان محرومیت زدایی برای نخستین بار اعتباراتی تخصیص یافته است که در  این اعتبار در اختیار بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) قرار می گیرد.

 

فرمانده بسیج سازندگی استان لرستان افزود:  با تلاش های بسیج سازندگی، آبفای لرستان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، سهم استان لرستان 426 میلیارد تومان اعتبار پروژه های  آبرسانی در سطح استان لرستان اختصاص یافته است.

 

وی افزود: در قالب ابن اعتبار  20 مجتمع آبرسانی احداث و 125 روستا ظرف 30 ماه به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی استان با نظارت آبفای استان آبرسانی خواهند شد.

 

سرهنگ جهانبخش خاطرنشان کرد: تلاش می شود در اسرع وقت و با جذب به موقع اعتبارات و یاری مسئول استان این طرح  ها در استان شروع و تکمیل شود.

 

وی ادامه داد:هم اکنون  پروژه آبرسانی مجتمع حشمت آباد شهرستان دورود با طول پروژه 6 هزار و 900 متر و سراب اصلی بهسازی و چاهک های ایستگاه پمپاژ احداث خواهد شد.

 

سرهنگ جهانبخش بیان کرد: در راستای خدمت به مردم کانال های اصلی آبرسانی به روستاهای طول مسیر هم بهسازی خواهد شد.

 

فرمانده بسیج سازندگی استان لرستان اظهار کرد: همزمان با پروژه از اعتبارات داخلی بسیج سازندگی هم جهت تسریع در تکمیل طرح ها بهره گرفته می شود.

کد خبر 1148385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha