مراسم  جشن میلاد امام علی (ع) درکانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود

ابدالی پورگفت: جشن میلاد امام علی (ع) با هدف ترویج و نهادینه سازی فرهنگ علوی در سراسر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با تبریک سالروز میلاد حضرت علی (ع)، اظهار داشت آیین جشن و سرور در کانون های فرهنگی و هنری  مساجد استان لرستان برگزار می شود.

 

وی افزود: برگزاری نشست های  آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ علوی در جامعه از دیگر اهدف و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: همچنین اجرای سرود ،نمایش ،مولود خوانی و سخنرانی را از دیگر برنامه های است که به مناسبت میلاد امام علی (ع) در کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

ابدالی پور ادامه داد: امسال با کمک مردم و با حضور مسئولین و همچنین با رعایت توصیه های بهداشتی مجلس جشن میلاد حضرت علی (ع)، در فضای باز برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: همچنین برای حضور مردم در این مراسم صندلی در محوطه آزاد با رعایت پروتکل های بهداشتی چیده می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به فعالیت 431 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان، افزود: جشن میلاد امام علی(ع) در سراسر کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شود.

کد خبر 1148427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha