چهار رتبه در رواق های دوازده گانه به کانون های استان اصفهان رسید

چهار رتبه در رواق های دوازده گانه سومین دوره رویداد فهما به کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، خط پایان سومین رویداد فهما و معرفی برترین کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور همزمان با نیمه ماه رجب انجام شد.

در سومین دوره از رقابت فهما چهار رتبه در رواق های قلم‏، کتاب، فناوری و کارآفرینی  به کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان رسید.

 

کانون مهدی موعود فلاورجان در رواق فناوری موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر ویژه و کانون های فرهنگی و هنری  امام حسن مجتبی (ع) تیران در رواق کتاب، معراج الصالحین کاشان در رواق کارآفرینی  و آل یاسین برخوار در رواق قلم موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر شدند.

شایان ذکر است کانون فرهنگی و هنری حضرت اباعبدالله(ع) شهرستان نایین به عنوان کانون رابط شایسته تقدیر پیش از این معرفی شده  بود.

 

انتخاب کانون های فرهنگی و هنری  از بخش های شهرستانی و حتی روستایی بر نگاه عدالت محور رقابتت فهما اشاره دارد و ظرفیت این مراکز در بخش دور از پایتخت را نشان می دهد.

 

*راه یابی بیش از یکصد کانون فرهنگی و هنری اصفهان به مرحله استانی

به گفته سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان، بیش از یکصد باب کانون از بین نزدیک به 2 هزار کانون فرهنگی و هنری این استان به مرحله استانی راه یافته و پس از بررسی و داوری این مرحله 28 باب از آن ها به مرحله کشوری راه یافتند که در ارزیابی نهایی چهار کانون موفق به کسب عنوان برتر این رویداد شدند.

تجلیل و تکریم این مراکز در آینده بر اساس تصمیم ستاد فهما انجام می شود و خبرگزاری شبستان نیز در آینده به معرفی این کانون ها و نهادهای برگزیده می پردازد.

 

 

کد خبر 1148672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha