قیمت های قرارداد سازمان مرکزی تعاون باید متعادل‌تر در نظر گرفته می‌شد

فصاحت گفت: قیمتی که در قرارداد‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی برای خرید شب عید دیده شده است باید متعادل‌تر و با دقت بیشتری در نظر گرفته می‌شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران شب گذشته (چهارشنبه ۲۷ بهمن) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: قیمتی که در قرارداد‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی برای خرید شب عید دیده شده است باید متعادل‌تر و با دقت بیشتری در نظر گرفته می‌شد.

 

وی افزود: اگر پرتقال به وسیله سازمان مرکزی تعاون روستایی در شب عید ۱۶ هزار تومان توزیع شود ۲۰ تا ۳۰ درصد نسبت به میادین میوه و تره بار بالاتر است، زیرا اکنون با همان کیفیت سیب قرمز ۱۲ هزار و ۲۰۰، سیب زرد ۱۴ هزار و ۲۰۰ و پرتقال تامسون ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان است.

 

فصاحت گفت: امسال سه میلیون و ۳۰۰ هزار تن پرتقال در کشور تولید شد که با احتساب نارنگی و دیگر مرکبات بیش از پنج و نیم میلیون تن تولید مرکبات است. چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تن نیز سیب در کشور تولید شد باید برنامه ریزی مان با توجه به وضع تولید که بسیار عالی است انجام شود.

 

وی گفت: قیمتی که در نرخ نامه‌های میادین میوه و تره بار در آبان و آذر داشتیم همان قیمتی است که مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام کرد.

 

مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: در همان تاریخ پرتقال را کیلویی ۱۰ هزار تومان در میادین عرضه می‌کردیم که معمولاً یک و نیم تا دو هزار تومان زیر این قیمت خریداری می‌شود.

کد خبر 1149046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha