۱۱۰ بسته معیشتی در سفره نیازمندان قرار گرفت

مسئول گروه جهادی منتظران حضرت مهدی(عج) گفت: ۱۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان شیروان توزیع شد.

«غلامرضا کسایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع) طی چند روز اخیر برنامه خیرخواهانه متنوعی در شهرستان شیروان برگزار شد که از جمله آن می توان به پخت 72 دیگ غذا در قالب اطعام علوی، اهدای ۱۱۰ سبد معیشتی و برگزاری رزمایش کمک های مومنانه اشاره کرد.

 

مسئول گروه جهادی منتظران حضرت مهدی(عج) عنوان کرد: در این برنامه خیرخواهانه اداره کمیته امداد شیروان، پایگاه های مقاومت بسیج، گروه جهادی شهید زرهرن، هیئت جوانان بنی هاشم و گروه ملی نذرواره 72 خوان احسان حسینی کشور مشارکت داشتند.

 

کسایی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون خیران و مردم شهرستان کمک های نقدی و غیرنقدی خوبی جهت نیازمندان و محرومان داشتند که در مناسبت های مختلف 72 دیگ غذا پخت شده و بین 14 هزار نفر از نیازمندان شناسایی شده توزیع شده که این اقدامات خیرخواهانه همچنان ادامه دارد.

 

وی اضافه کرد: همچنین بسته های غذایی شامل برنج، گوشت، ماکارونی، سویا، پنیر، حبوبات، روغن و غیره توسط مردم در مراکز نیکوکاری جمع آوری و توزیع شده و سعی بر این است بتوانیم در این اوضاع معیشتی کمک حال نیازمندان شهر باشیم.

 

کسایی گفت: در سالروز ولادت امام علی(ع) شاهد برگزاری جشن ها در تمام مساجد و امامزاده ها، طبخ و توزیع غذای نذری، توزیع بسته های معیشتی و پک های فرهنگی بودیم که تمام این اقدامات خداپسندانه و فرهنگی با مساعدت و همکاری خیرین، مراکز نیکوکاری و دستگاه های مربوطه صورت گرفت.

 

طبق آمار رسمی  ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان تحت حمایت خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

کد خبر 1149066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha