همدلی رمز موفقیت کانون انصارالمهدی (عج) فارسان در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰

جعفری، همدلی را رمز موفقیت کانون انصارالمهدی (عج) فارسان در کسب عنوان کانون برتر کشوری در رواق نمایش سومین رویداد ملی فهما خواند و گفت: این کانون با وجود اعضای فعال و همیشه در صحنه خود در دوره های اول و دوم رویداد ملی فهما نیز پیشتاز بوده است.

«فاطمه جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همدلی و هم افزایی رمز موفقیت کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) فارسان در کسب عنوان کانون برتر کشوری در رواق نمایش سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان ادامه داد: این کانون با وجود اعضای فعال و همیشه در صحنه خود در دوره های اول و دوم رویداد ملی فهما نیز پیشتاز بوده است.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری «انصارالمهدی (عج)» فارسان با ثبت فعالیت های گسترده خود در سامانه بچه های مسجد و کسب امتیاز ۱۹ هزار و ۹۹۵ عنوان کانون برتر کشوری را در رواق نمایش سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ کسب کرده است.

 

جعفری تصریح کرد: همچنین کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) فارسان با مدیریت «فاطمه جعفری» دارای ۶۷۱ عضو ثبت شده در سامانه ملی بچه های مسجد است و با فعالیت در همه رواق های سومین رویداد ملی فهما، تاکنون توانسته است رتبه اول استانی را نیز از آن خود کند.

 

مدیر کانون مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان به ویژگی های رویداد ملی فهما اشاره کرد و ادامه داد: این رویداد ملی رقابتی سالم میان بچه‌های مسجد در بستر فضای مجازی جهت امتیازدهی به فعالیت‌ها با توجه به طرح‌ها و برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را به وجود آورده است.

 

وی ابراز کرد: این رقابت ملی که همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد را شامل می‌شود با هدف ارزیابی و احصا ظرفیت‌های موجود در حوزه مسجد و با رویکرد تقویت شاخص‌های مسجد محور در محلات برگزار می‌شود و فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های کانون‌های مساجد و کادرسازی نیروی متعهد و متخصص برای آینده کشور است که با پویایی دائمی کانون‌ها، راه را برای رسیدن به مسجد طراز اسلامی هموار می‌کند.

 

جعفری به فعالیت های گسترده کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان اشاره کرد و گفت: این کانون فعالیت های متنوعی از جمله شناسایی و پرورش هنرمندان کانونی با برگزاری کلاس های آموزشی مقدماتی تئاتر، استعداديابی کودکان و نوجوانان شهر جهت دعوت به تئاتر بچه های مسجد با برگزاری کلاس ها توسط اساتيد مجرب و با مشارکت حوزه هنری استان و ستاد فهما استان، برگزاری برنامه شیرینی یلدای کودکان نیازمند با توزیع بسته های نوشت افزار در رزمایش همدلی مومنانه و برگزاری سلسله جلسات بصیرت ‌افزایی برای نسل جوان با دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای را در طول سال برگزار می کند.

 

وی، برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، شرکت در پویش ملی «فدای دخترم»، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم و نمایش و بازی‌های خارجی با هدف آشنایی اعضای کانون با تفکر انتقادی و استدلالی در عرصه تولیدات رسانه ای را از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) فارسان عنوان کرد.

 

مدیر کانون مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان افزود: ضدعفونی و گندزدایی مسجد و معابر و محلات، برگزاری کلاس ‌های آموزشی تئاتر به کودکان و نوجوانان، راه ‌اندازی کارگاه آموزش بافتنی به بانوان، توزیع هشت مرحله بسته های معیشتی بین نیازمندان از جمله گوشت گرم که به همت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا و سایر بسته های معیشتی و اقلام شوینده، بهداشتی که از خیرین  توسط اعضای کانون جمع آوری شده و طی چندین مرحله به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا انجام شده است، از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان ادامه داد: این کانون که در مسجد صاحب الزمان (عج) فارسان تاسیس شده، تاکنون فعالیت های گسترده ای در زمینه های قرآنی، فرهنگی، هنری و تشکیل اردوهای جهادی نیز انجام داده است.

 

وی ابراز کرد: اجرای فعالیت های شاخص در محورهای فرهنگی، مذهبی، اجرای گروه های سرود در جشنواره های ملی و کسب رتبه های برتر و اجرای مسابقات کتابخوانی در سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ منجر به کسب امتیاز ۱۹ هزار و ۹۹۵ و عنوان کانون برتر کشوری در رواق نمایش شده است.

 

کد خبر 1149396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha