هنر و ادب لازمه به ثمر رسیدن تبلیغ و تبیین است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هنر و ادب لازمه به ثمر رسیدن تبلیغ و تبیین است و تبلیغ اسلام بدون هنر پیش نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: هنر و ادب لازمه به ثمر رسیدن تبلیغ و تبیین است و تبلیغ اسلام بدون هنر پیش نمی‌رود.

 

وی افزود: همه دغدغه مند اسلام هستیم و باید اساس برنامه راهبردی اسلام که تبیین است را مدنظر داشته باشیم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حق باید برای جوانان روشن شود، اعلام کرد: آنچه که دشمن در جنگ روایات و رسانه‌ها بدنبال آن است منجرف کردن جوانان و  ایجاد یاس و  ناامیدی جوانان است که هیچ علاجی بجز تبیین ندارد.

 

وی خاطر نشان کرد: علما باید پرچمدار تبیین باشند و این نیازمند تلاش و همت مضاعف در عرصه تبیین است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی تصریح کرد: همه ما خادم این مردم در استان هستیم و علما و ماموستاها، گروهها و تشکلهای مردمی باید در جهاد تبیین گره گشا باشند و خادمی کنند و ما هم پشتیبان مسئولان استان در سازمان تبلیغات اسلامی خواهیم بود.

 

 وی اعلام کرد: باید از مبلغین استان تشکر کرد چرا که باید دنبال دغدغه و شنیدن مشکلات مردم باشند و این خدمت موثر است که باید تاثیرگذاری خود را برجای بگذارد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به کتاب «عصرهای کریسکان» و» کتاب دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در حوزه تبیین»، اظهار کرد: مطالعه این دو اثر ارزشمند را به مبلغان دینی و همه اقشار مختلف مردم پیشنهاد می‌کنیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی اضافه کرد: جهاد تبیین گره‌گشای مشکلات کشور است و باید ظرفیت همه مسئولان و علما در این راستا استفاده شود چرا که همه با هم در این‌مسیر هدف مشترک داریم.

 

وی از خدمات حجت الاسلام والمسلمین حاتمیان نیز در استان کردستان تقدیر کرد و افزود: بهره‌مندی‌ها از فرهیختگی این روحانی توانمند ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1149862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha