استقرار میز خدمت برای پاسخگويي سريع و دقيق در تمام واحدهای ثبتی ضروری است

بابایی با تاکید بر افزایش رضایتمندی مردم و استقرار میز خدمت در تمام واحدهای ثبتی گفت: احترام به ارباب رجوع و تلاش برای رضایتمندی مردم بايد در تمامی واحدهای ثبتي نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، حسن بابایی در نشست با روسای واحدهای ثبتی استان تهران با بیان این مطلب گفتمدیران باید از تمام ظرفیت ها در جهت تحقق سیاست های نظام و اهداف سند تحول و تعالی قوه قضاییه استفاده کنند.

 

 معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه بر تسریع در اجرای کاداستر افزود: اجرای کاداستر اولویت کشور است و باید تمام روسای واحدهای ثبتی با تمام توان در کنار تعامل با دستگاه های مرتبط در اجرای آن تلاش کنند.

 

معاون رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اهمیت اجرای قانون جامع حدنگار (كاداستر) كشور جهت مستندسازی اراضی ملی و کشاورزی گفت: با اتمام‌ کاداستر اراضی ملی کشور، کاداستر اراضی کشاورزی در دستور کار قرار دارد که راه اندازی قرارگاه ملي اراضي کشاورزی آغازی بر این امر است و لازم است همه مدیران با استفاده از تمام ظرفیت ها و تعامل با دستگاههای دیگر سعی کنند این موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسد.

 

وی با اشاره به حرکت سازمان به سمت هوشمندسازی فرآیندها تاکید کرد: حرکت سازمان در راستای اصلاح فرآیندها بر پایه فناوری اجتناب ناپذیر است، بنابراین باید افرادی در این حوزه به کار گرفته شوند که از تسلط کافی در این حوزه برخوردار باشند.

 

وی با بیان اینکه آموزش محوری و کادر سازی لازمه پویایی سازمان است بیان داشت: توجه به موضوع شناسایی افراد نخبه و کاردان و آموزش این افراد باید به عنوان یک اصل در سازمان ثبت اسناد و املاك كشور مورد توجه همه مدیران باشد و با ایجاد انگیزه در کارمندان تلاش شود تا افراد توانمند سازمان را در مسیر تحول و تعالی کمک کنند.

 

بابایی بر نظارت دقیق مدیران بر زیر مجموعه های تحت مدیریتی خود تاکید کرد و گفت: مدیران ثبتی باید با تلاش و کار جهادی در راستای ارتقاي سلامت اداری و مبارزه با فساد جدیت داشته و با برنامه ریزی و بازدیدهای منظم و سرزده در تحقق این مهم کوشا باشند.در پايان روساي واحدهاي ثبتي به ارايه گزارش عملكرد واحد ثبتي خود پرداخته و پيشنهادات خود را براي بهبود عملكرد سازمان و فرآيندهاي ثبتي مطرح نمودند.

 

کد خبر 1150194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha