برگزاری مجازی اردوی راهیان نور از ۲ تا ۴ اسفند در قزوین

رسولی فر از برگزاری اردوی راهیان نور به صورت مجازی و از دوم تا چهارم اسفند برای دانش آموزان استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «ابراهیم رسولی فر» در مراسم افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور که امروز (دوشنبه ۲ اسفند) در سالن کوثر قزوین برگزار شد، بیان کرد: امروز ما مهمان شهدا هستیم و با پای دل در این برنامه آمده ایم و سعی کردیم از همه یادمان های مهم دفاع مقدس برنامه داشته باشیم.

 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین ادامه داد: از روایان توانمند در این برنامه استفاده کرده ایم تا در مناطق و یادمان ها حضور پیدا کرده و روایت گر جنگ، ایثار، گذشت و فداکاری دوستان خود باشند.

 

وی عنوان کرد: ما برای اجرای این برنامه در مدارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش دستورالعمل اجرایی برای مربیان و سرمربیان درس آمادگی دفاعی آماده کرده ایم و دوستان توجیه شده اند و جلسات مجازی و حضوری را در این خصوص برگزار کرده ایم.

 

رسولی فر تصریح کرد: پوستر راهیان نور هم در کانال ها و بستر فضای مجازی منتشر شد و دانش آموزان هم استقبال خوبی داشتند و ما با رمز «یا فاطمه الزهرا» کار را شروع کردیم و از همه دانش آموزان دعوت می کنیم در این برنامه حضور داشته باشند البته برای پایه های نهم، دهم و دوازدهم این حضور اجباری و الزامی است.

 

وی خاطر نشان کرد: بابت حضور در این برنامه و استفاده از کلاس دفاع مقدس، چهار نمره به نمرات دانش آموزان اضافه می شود و از تولیدات و آثار رسانه ای شما دانش اموزان در حوزه راهیان نور استفاده خواهیم کرد و آن را منتشر خواهیم کرد.

 

رسولی فر یادآور شد: محفل شعر ویژه دختران و پسران، شب خاطره، حضور در یادمان های مختلف و پاسخ به سوالات و شبهات جوانان از دفاع مقدس از جمله برنامه های ما در اردوهای راهیان نورمجازی است.

 

کد خبر 1150245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha