لزوم توجه خانواده و کارکنان ناجا به قرآن کریم

حجت الاسلام صباغیان گفت: یکی از مهمترین کارهایی که باید در دستور کار خانواده کارکنان ناجا به صورت هدفمند قرار گیرد پرداختن و توجه به قرآن کریم و فرهنگ قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «حسن صباغیان» امروز (۲ اسفند) در مراسم برگزاری آزمون حفظ قرآن کریم کارکنان ناجا شهرستان زیرکوه اظهار داشت: خانواده کارکنان نیروی انتظامی باید به عنوان یک نیروی در طراز انقلاب به وظایف خود در راستای منویات مقام معظم رهبری عمل کنند.

 

امام جمعه زیرکوه در ادامه تاکید کرد: یکی از مهمترین کارهایی که باید در دستور برنامه ریزی خانواده های کارکنان ناجا به صورت هدفمند قرار گیرد پرداختن و توجه به قرآن کریم و فرهنگ قرآنی است.

 

وی با بیان اينکه قرآن کریم در زندگی خانواده بزرگ نیروی انتظامی جزو محوریت های اصلی باشد، افزود: اگر این موضوع محقق شود دیگر خیالتان راحت باشد که نصف راه را رفته اید و پرداختن به مبحث حفظ، مفاهیم و روخوانی قرآن کریم را در دستور کار قرار دهید.

 

حجت الاسلام صباغیان ادامه داد: حقیقتا آهنگ قرآن کریم زیباترین و دلنشین ترین آهنگ است و معجزه اثر قرآن برترین معجزه عالم است و این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

امام جمعه زیرکوه در پایان با تأکید بر لزوم سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت قرآن کریم گفت: اگر فرزندان ما و آحاد جامعه با قرآن مأنوس شوند قلب های آنان نورانی خواهد شد و شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

کد خبر 1150392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha