دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به سمنان سفر می کند

فلاح لاله زاری، از سفر دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به سمنان و شرکت وی در برنامه های مختلف فرهنگی هنری خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،« فرشید فلاح لاله زاری» گفت: مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در سفر یک روزه به سمنان، علاوه بر شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان، نشست ها، برنامه ها و بازدیدهایی را در سمنان خواهد داشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان،  افتتاح یادمان ۲۰ شهید دانش آموز در دبیرستان آرمان روشن در سرخه، بازدید از نمایشگاه ظرفیت های تولید اسباب بازی و لوازم التحریر بومی و ملی، بازدید از نمایشگاه توانمندی های فرهنگ روستایی استان و بازدید از تولیدات واحد فناوری و کتابخانه های کوچک شهری نامک و بانک دیجیتال تاکسی و اتوبوس  را از جمله این برنامه ها برشمرد.

 

وی حضور در دبیرخانه دانش بنیان توسعه کتاب استان، نشست با فعالان مد و لباس و طرح مرکز رشد و فناوری فرهنگ عمومی را به عنوان دیگر برنامه های سفر دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بیان کرد و اظهار داشت: وی در بازگشت به تهران با امام جمعه گرمسار نیز دیدار خواهد داشت.

 

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار، امامان جمعه و فرمانداران شهرستانها در استانداری سمنان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1150713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha