انتصاب مدیران در کردستان ربطی به شیعه، سنی و ترک و کرد بودن افراد ندارد

استاندار کردستان با اشاره به اینکه کردستات مظهر برادری است، گفت: انتخاب و انتصاب‌ مدیران در استان ارتباطی به بحث شیعه و سنی و ترک و کرد بودن آنها ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کردستان اظهار کرد: در انتخاب و انتصاب‌ مدیران استان بحث شیعه و سنی و ترک و کرد مطرح نیست چرا که کردستان مظهر برادری بوده و این مهم باید به صورت کامل ظهور و بروز پیدا کند.

 

وی با اشاره به انتصاب و معرفی سه مدیرکل و مدیر جوان در استان افزود: هر کدام از فرزندان تسنن و تشیع و شهدای این استان هستند و مدیران سابق هر سه حوزه نیز سرمایه‌های ارزشمندی برای استان هستند که قطعا باید از تجربیات‌شان استفاده شود.

 

 

استاندار کردستان تصریح کرد: مدیران کل جدید هم از جوانان انقلابی توانمند و از مدیران مردم‌دار و جزو فرزندان شهدا هستند و از محبوبیت خوبی بین اقشار ضعیف بهره‌مند هستند که امیدواریم این مدیران هر کدام در مسیر توسعه و تعالی استان در سطح توان و اختیارات مدیریتی گام‌های موفقی بردارند.

 

 

وی خواستار نهادینه کردن فرهنگ کم‌گویی در بین مدیران شد و گفت: در برخی از جلسات آنقدر طولانی سخنرانی می‌شود که هم شنونده را خسته می‌کند و هم تاثیرگذاری ندارد.

 

 

زارعی‌کوشا به انتصاب مدیران جوان در پست‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: انتصاب‌ها یک جوان‌گرایی در مدیریت استان تا حدود قابل توجه میانگین سنی مدیران استان را کاهش داده است.

 

استاندار کردستان اضافه کرد: کردستان مظهر  صلح و برادری است که سند افتخار نظام اسلامی محسوب می‌شود

کد خبر 1150813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha