استقبال حماس از کارزار حمایتی ۱۰۰ نهاد جامعه مدنی اروپا در تحریم شهرک های صهیونیستی

جنبس حماس از راه اندازی کارزار حمایتی ۱۰۰ نهاد جامعه مدنی اروپا در توقف همکاری تجاری با شهرک های صهیونیستی استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین عربی، جنبش حماس روز سه شنبه (4 اسفند ماه) در بیانیه ای از راه اندازی یک کارزا حمایتی و جمع آوری امضا از شهروندان اروپایی در توقف فعالیت تجاری با شهرک های صهیونیست نشین استقبال کرد.

 

جنبش حماس در این بیانیه از این مواضع افتخارآمیز تمجید کرد و از آزادگان جهان و هواخواهان عدالت خواست تا در برابر تسریع شهرک ‌سازی‌ ها و تشدید جنایات و حملات شهرک ‌نشینان در کرانه باختری بایستند.

 

این جنبش از جامعه بین‌ الملل و سازمان ‌های حقوق بشری خواست از حق مردم فلسطین برای بازپس ‌گیری سرزمین‌، دستیابی به حقوق و تعیین سرنوشت خود حمایت کنند.

 

بنابراین گزارش، بیش از ۱۰۰ نهاد جامعه مدنی اروپا یک کارزار حمایتی راه انداخته اند و با جمع ‌آوری امضا از شهروندان اروپایی، خواستار توقف هرگونه تعامل و همکاری تجاری با شهرک‌های صهیونیست‌ نشین شدند.

 

این کارزار می خواهد یک میلیون امضا در کشورهای عضو اتحادیه اروپا جمع آوری کند. 100 نهاد جامعه مدنی اروپا از کمیساریای عالی اتحادیه اروپا خواسته ‌اند همکاری تجاری با شهرک ‌های صهیونیست ‌نشین واقع در اراضی اشغالی فلسطین را متوقف کند.

کد خبر 1150889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha