یادواره ملی «رفیق خوشبخت ما» در کردستان برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: دومین یادواره ملی و بین‌المللی «رفیق خوشبخت ما» و پویش ملی «چلچراغ» در کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: دومین یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی «رفیق خوشبخت ما» به پاس نکوداشت خدمات کم نظیر سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

جلالی افزود: امسال نیز این جشنواره به منظور تداوم مسیر و زنده نگه داشتن یاد سردار دل‌ها توسط جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شود و یک کارگاه توجیهی نیز جهت اجرای هرچه بهتر این جشنواره برگزار شده است.

 

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: این جشنواره در ۲ برنامه محوری اجرا می‌شود که محور نخست آن جشنواره فرهنگی هنری با هدف زمینه سازی برای تولید آثار و آفرینش‌های هنری توسط هنرمندان و به منظور تبیین و معرفی شخصیت و تفکرات نوع دوستانه و خدمات ماندگار داوطلبانه و بی منت این سردار شهید به انسان‌ها در قالب‌های مختلف هنری است.

 

 

وی اضافه کرد: همه علاقه‌مندان می‌توانند در زمینه‌های هنری، تجسمی، فیلم سازی، مقاله نویسی، دل نوشته و خوشنویسی در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ به نشانی http://javanan.rcs.ir ارسال کنند که ورود به این سایت مستلزم نصب نرم افزار آی گپ در گوشی است.

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: محور دیگر این جشنواره، پویش ملی «چلچراغ» به نیت نذر حداقل ۴۰ کار خیر و خدمت عام المنفعه است که توسط جوانان و مخاطبان این طرح به نیابت از این شهید والامقام برگزار می شود.

 

 

جلالی با اشاره به اینکه اختتامیه مرحله کشوری این جشنواره در تیرماه سال آینده برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای اطلاع از ضوابط و شیوه‌های اعلامی می‌توانند به سایت رسمی جشنواره به نشانی http://rafigh.rcs.ir مراجعه کنند.

 

 

وی ابراز امیدواری کرد در دومین یادواره ملی و بین المللی جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی رفیق خوشبخت ما و پویش ملی چلچراغ با تلاش جوانان، امدادگران و کارکنان هلال احمر استان بتواند در راستای اهداف عالی و انسانی شهید والامقام سردار قاسم سلیمانی در جامعه گام‌های ارزشمندی بردارند.

 

 

نخستین جشنواره «رفیق خوشبخت ما» سال گذشته به پاس نکوداشت خدمات کم نظیر سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب دو رویداد ملی جشنواره فرهنگی و هنری با هدف تولید آثار و فرآورده های فرهنگی توسط هنرمندان جوان به منظور تبیین مبانی فکری و معرفی سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی و دیگری پویش ملی «چلچراغ» به نیت نذر حداقل ۴۰ کار خیر و خدمت عام المنفعه توسط جوانان و مخاطبان این طرح به نیابت از این شهید والامقام اجرا شد.

کد خبر 1151497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha