برگزاری جشن نیکوکاری با شعار«عیدی برای همه» در زنجان

به گفته صالحی، جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» از ابتدای اسفند آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» از ابتدای اسفند آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد ضمن اینکه این رویداد ملی و معنوی در روزهای 12، 13 و 14 اسفند به‌صورت نمادین در سطح شهرها، مصلاهای نماز جمعه و مدارس برگزار خواهد شد.

 

روح الله صالحی خاطرنشان کرد: جشن ملی و معنوی نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و کمک به تامین منابع مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های عزیز تحت حمایت در آستانه سال جدید و همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار می‌شود.

 

صالحی از تقویت بسترهای الکترونیکی برای مشارکت گسترده خیّران زنجانی در این کار خداپسندانه خبر داد و افزود: تلفن نیکوکاری 33116 ، بستر الکترونیکی QR کد و کد دستوری #024*1*8877* برای همین منظور پیش‌بینی و برای دریافت کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری در دسترس هم‌استانی‌ها قرار دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به همکاری بسیج، آموزش و پرورش، صداوسیما، مساجد، مراکز نیکوکاری و سازمان‌های دیگر در برگزاری جشن نیکوکاری ابراز کرد: امیدواریم در آستانه سال نو با مشارکت مردم نوع‌دوست و خیران، شاهد حضور و مشارکت بیشتر خیران نیک‌اندیش زنجانی در کمک به خانواده‌های عزیز تحت حمایت باشیم.

 

وی اظهار داشت: حضور خیران و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های این نهاد، زمینه تسهیلگری در ارائه خدمات اثرگذار در حوزه توانمندسازی به خانواده‌های تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می‌کند.

 

صالحی با بیان اینکه اُنس و اُلفت دیرینه به مکتب حسینی، علوی و فاطمی، اعتقاد و باور قلبی مردم استان زنجان موجب تقویت کارهای خیرخواهانه و نیکوکارانه شده است، خاطرنشان کرد: این اعتقاد و باور باعث حضور پرشور مردم در برنامه‌های این نهاد در بخش‌های مختلف نیز شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان افزود: امروز به همت مردم خیّر و نیکوکار استان و همراهی مسئولان در حوزه اکرام ایتام، میزان سرانه پرداختی به فرزندان ایتام این استان، جزء استان‌های برتر کشور است.

کد خبر 1151582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha