اجرای فعالیت یادگیری عید و هنر و داستان ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی کردستان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از اجرای فعالیت یادگیری ایام نوروز تحت عنوان عید و هنر و داستان ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به نزدیکی تعطیلات نوروز و بهار طبیعت از اجرای فعالیت یادگیری ایام نوروز تحت عنوان عید ، هنر و داستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت تربیت تمام ساحتی و در راستای توجه به ساحت زیبا شناختی و رشد فعالیت‌های هنری دانش‌آموزان و همچنین انس دانش‌آموزان با کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه و به منظور استمرار فعالیت‌های یاددهی-یادگیری دانش‌آموزان به روال سنوات گذشته، برنامه عید، هنر و داستان در ایام نوروز برای دانش آموزان دوره ابتدایی اجرا می‌شود.

 

 وی خاطر نشان کرد: این فعالیت‌ها در دو بخش هنری شامل: عکاسی، نقاشی، فیلم کوتاه و بخش فعالیت‌های ادبی شامل داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی برگزار می‌شود و دانش‌آموزان عزیز می‌توانند بر حسب علایق خود یکی از محورها را انتخاب و فعالیت نمایند.

 

 معاون آموزش ابتدایی استان ارائه بازخورد مناسب به دانش‌آموزان صاحب اثر، فراهم کردن زمینه ارائه فعالیت‌های دانش‌آموزان در گروه‌های کلاسی شبکه شاد و جلوگیری از فضای رقابتی را از مهم ‌ترین توصیه‌های اجرایی این فعالیت عنوان کرد و افزود: مدارس می‌توانند در زمان برگزاری نمایشگاه‌های جابربن حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری از آثار دانش‌آموزان در محورهای ادبی و هنری نیز استفاده نمایند.

 

 وی ابراز امیدواری کرد با اجرای فعالیت‌های یادگیری در دو محور هنری و ادبی زمینه تقویت مهارت های نوشتن، خلاقیت و مهارت‌های گفتاری و ابراز وجود در دانش آموزان بیش از پیش فراهم شود.

 

 معاون آموزش ابتدایی استان در پایان گفت: انتظار می‌رود که معلمان عزیز از ارائه هر گونه تکلیف، تکمیل جزوه و یا پیک آموزشی به دانش‌آموزان خودداری کرده و صرفاً در چارچوب تعیین شده، دانش‌آموزان را در یکی از دو محور هنری و ادبی در ایام عید راهنمایی نمایند.

 

کد خبر 1151658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha