آرامش و امنیت کنونی کشور مرهون جان فشانی شهداست

دوستی گفت: آرامش و امنیت کنونی کشور مرهون تلاش‌ها و جان فشانی شهدای گرانقدر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی دوستی » در دیدار با خانواده شهید خلیل تختی نژاد ضمن تسلیت ایام شهادت امام موسی کاظم علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهید تختی نژاد گفت: در شب شهادت امام موسی کاظم علیه السلام افتخاری بود که به خدمت خانواده یکی از شهدای مدافع حرم استان برسیم.

 

وی با تجلیل از رشادت‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، افزود: این روزها که اتفاقات و جنگ اخیر میان روسیه و اوکراین را می‌بینیم دو نکته مهم را در می‌یابیم، نکته نخست این است که باید همواره رهنمودها و بیانات رهبر فرزانه انقلاب را مد نظر قرار دهیم و منویات حضرت آقا را به عنوان ولی فقیه به گوش جان بسپاریم. 

 

استاندار هرمزگان ادامه داد: نکته دوم و مهم هم این است باید قدردان شهدای انقلاب اسلامی باشیم که در زمان جنگ 34 روز در خرمشهر با دست خالی و کمبود اسلحه در برابر رژیم بعثی ایستادگی کردند. 

 

وی تصریح کرد: کار مدافعان حرم با توجه به اینکه در مرزهای اعتقادی در برابر دشمنان جنگیدند و از حرم اهل بیت دفاع کردند سخت و قابل ستایش است و امنیت کنونی کشور مرهون تلاش و جان فشانی این شهدای گرانقدر است. 

 

پدر شهید خلیل تختی نژاد نیز در این دیدار با تقدیر از توجه استاندار هرمزگان به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: در جریان اقدامات و حمایت‌های شما از بومیان استان هستیم و برای شما دعا میکنیم در راهی که قدم برداشته‌اید موفق باشید. 

 

وی افزود: فرزند شهید ما با وجود اینکه مسئولیت داشت اما با توجه به علاقه‌ای که به اهل بیت و دفاع از حرم اهل بیت داشت کار و مسئولیت خود را کنار گذاشت و به سوریه رفت. 

 

تختی نژاد گفت: فرزند شهید ما هرچند جوان بود اما در سوریه به عنوان فرمانده عملیات شهر درعا خدمت کرد و در شب نوزدهم رمضان نیز هنگامی که با چند نفر دیگر از مدافعان حرم برای شناسایی یک منطقه برای عملیات عزیمت کرده بودند در کمین دشمن افتادند و آتش سنگین دشمن موجب زمین گیر شدن آنها شد و نهایتا نیز یک گلوله توپ تیربار به پهلوی شهید ما برخورد می‌کند و وی به شهادت رسیدند. 

 

وی با تجلیل از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تختی نژاد گفت: خدا را شاکر هستیم جوانمان برای حفظ این نظام و این مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمده و امنیت در کشور برقرار است. 


در این دیدار از جانب استاندار هرمزگان از خانواده معزز شهید تختی نژاد تقدیر به عمل آمد. 

 

گفتنی است؛ شهید خلیل تختی نژاد متولد سال 1372 در شهر بندرعباس بود که در راه دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها به عنوان دومین شهید مدافع حرم در 14 خرداد ماه سال 97 مصادف با نوزدهم ماه رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

کد خبر 1151983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha