۵٨ بقعه متبرکه گلستان میزبان طرح «آرامش بهاری»/ ١٠ هزار بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» توزیع می شود

حجت الاسلام سلیمانی فرد از برگزاری طرح «آرامش بهاری» در ۵٨ بقعه متبرکه و توزیع ١٠ هزار بسته معیشتی در طرح«قرار دوازدهم» در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» امروز (دوشنبه ٩ اسفند) در جلسه هم اندیشی در خصوص امور بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان گفت: این همایش با حضور مدیران مراکز افق اجتماعی، امامزادگان و بقاع متبرکه، هیئت های امنا و مدیران اجرایی در امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، جایگاه بقاع متبرکه در جهاد تبیین، طرح شمیم خدمت در راستای ایجاد اشتغال در بقاع متبرکه، طرح قرار دوازدهم ویژه برگزاری برنامه های نیمه شعبان و طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز را از اهداف این جلسه بیان کرد.

 

وی افزود: طرح آرامش بهاری با رعایت نکات بهداشتی در جهت خدمت رسانی به زائران در قالب برپایی خیمه های معرفت و اعزام مبلغ، نمایشگاه های فرهنگی و برنامه های دیگر همزمان با ایام نوروز در ۵٨ بقعه متبرکه و امامزاده استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد ادامه داد: به دلیل قرار گرفتن استان گلستان در مسیر زائران امام علی بن موسی الرضا (ع)، در طرح آرامش بهاری و خدمت رسانی پیشگام است.

 

وی با اشاره به طرح شمیم خدمت، گفت: این طرح به منظور کارآفرینی در جوار اماکن مذهبی استان است با همکاری دستگاه های زیربط حوزه کارآفرینی و اشتغال برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: طرح قرار دوازدهم به مناسبت نیمه شعبان در قالب طرح معرفتی و امداد اجتماعی به نام امام زمان (عجب) برای اولین بار در استان برگزار می شود.

 

وی گفت: در این طرح ١٠ هزار بسته معیشتی با هماهنگی گروه های جهادی، بسیج  و غیره در سطح استان توزیع می شود و در پاسخ به شبهات نیز محتواهایی ارائه خواهد شد.


‌گفتنی است، جلسه هم اندیشی در خصوص امور بقاع متبرکه و اماکن مذهبی با حضور نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه، وزیر میراث فرهنگی، گردشکری و صنایع دستی و مدیران کل استانها، هیئت امنا مدیران اجرائی و مدیران مراکز افق در سطح کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 

کد خبر 1152669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha