هیئت‌ های مذهبی و کانون‌ های فرهنگی  مساجد در زمینه «جهاد تبیین» پیش قدم باشند

حجت الاسلام بهادری با بیان اینکه نباید در بحث «جهاد تبیین» به فضای مجازی فقط اکتفا کرد، گفت: هیئت‌ های مذهبی و کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد میزگرد، سخنرانی، تولید نشریه و نشست های متعددی با قاطبه مردم و جوانان داشته و در این راستا پیش قدم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، گردهمایی فعالان فرهنگی و قرآنی شهرستان کهگیلوبه با موضوع «جهاد تبیین» در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و با حضور امام جمعه دهدشت برگزار شد.

 

حجت الاسلام «مجید بهادری» در این نشست، گفت: جهاد تبیین جهاد فکری، فرهنگی و تبلیغاتی در دفاع از دین، آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب و بهترین و بزرگ ترین جهاد در پیشگاه خداوند متعال است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: اولویت در «جهاد تبیین» روشنگری و تبیین اصول و مبانی انقلاب، تشریح فعالیت‌ها، پیشرفت‌ها و عملکرد ۴۳ سال انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه نباید در بحث «جهاد تبیین» به فضای مجازی فقط اکتفا کرد، گفت: هیئت‌ های مذهبی و کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد  میزگرد، سخنرانی، تولید نشریه و نشست های متعددی با قاطبه مردم و جوانان داشته و در این راستا پیش قدم  باشند.

 

حجت الاسلام بهادری همه آحاد جامعه، صاحب نظران، مبلغین، فرهنگیان، صاحبان قلم و نفوذ را دعوت به تشریح و تبیین آرمان‌های انقلابی اسلامی کرد. 

کد خبر 1152684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha