۲ مجموعه ورزشی در بافق بهره برداری شد

۲ مجموعه ورزشی شامل ورزش ساحلی و زمین مینی فوتبال با هزینه ۲ میلیارد تومان در بافق افتتاح شد.

مهدی منصوریان  مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق ر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت:  مجموعه ورزشی ساحلی، اولین مجموعه با استاندارد‌های بین المللی در بافق است که در ابعاد ۴۰ در ۶۰  به وسعت 2 هزار و 400 متر مربع و با ظرفیت ۲۰۰ تماشاگر ساخته شد.

وی افزود: این مجموعه به همت باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق، با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد تومان در مدت سه ماه آماده و به بهره‌برداری از آن آغاز شد.

وی اضافه کرد: همچنین زمین مینی فوتبال نیز اولین زمین استاندار شهرستان بافق است که در ابعاد ۳۰ در ۵۰  به مساحت یکهزار و 500 متر مربع ساخته  و آماده بهره برداری شده است.

به گفته وی: این زمین با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد تومان تجهیز شده است و روشنایی زمین نیز تا دو هفته دیگر تکمیل می‌شود.

این فعال ورزشی  خاطر نشان کرد: این اقدام در چارچوب رشد و توسعه میدان و زمین های ورزشی می تواند نقش ارزنده ای را ایفا کند و شهر ستان بافق  را بسوی استاندارد های جهانی در ورزش همگانی رهنمون سازد.

منصوریان با بیان اینکه توسعه و ارتقا شاخص های سلامت  مردم به ویژه کارکنان شرکت سنگ آهن همواره مورد توجه بوده است،  تصریح کرد: ساخت زمین های ورزشی و چمن های مصنوعی فوتبال، والیبال و بسکتبال در آهن شهر در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و همچنین ارتقای استانداردهای سلامت جامعه کارگری است.

 به گفته وی هدف از اجرای پروژه ساخت 2 مجموعه ورزشی یاد شده را  دسترسی آسان به مکان مناسب ورزشی  و توسعه فرهنگ ورزش در بین جوانان بر شمرد.

36 هیات ورزشی در شهرستان بافق وجود دارد که نیمی از آن فعال و بقیه نیمه فعال یا از فعالیت کمتری برخوردار است.

کد خبر 1153099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha