برگزاری رزمایش مهدوی «قرار دوازدهم»  در بندرعباس

پویه از برگزاری نخستین رزمایش مهدوی «قرار دوازدهم» در ۱۲ اسفند همزمان با سراسر کشور در بندرعباس خبر داد و گفت بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

« محمد علی پویه » رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: مراسم افتتاحیه طرح قرار دوازدهم که در راستای ترویج فرهنگ ارائه خدمات اجتماعی به نیابت از امام زمان علیه السلام است، روز پنجشنبه دوازدهم اسفندماه همزمان  با سراسر کشور در  امامزاده سید مظفر(ع) برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی طرح قرار دوازدهم ترویج معارف مهدوی و انتشار یاد و نام امام عصر ارواحنافداه است خاطرنشان کرد: این طرح، به یاد و نام امام دوازدهم در دوازدهم هر ماه اجرا شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس افزود: در آستانه ماه شعبان المعظم، در امامزاده سید مظفر بندرعباس با اجرای این طرح به استقبال اعیاد شعبانیه رفته و این اعیاد را با ارائه خدمات اجتماعی و با محوریت توزیع بسته های معیشتی بین افراد کم برخوردار گرامی داشتند.

 

وی با بیان اینکه قرار دوازدهم طرحی با امکان مشارکت مردم برای ارائه خدمات اجتماعی به محرومان است، عنوان کرد: در این طرح ۱۵۰ بسته معیشتی شامل برنج،روغن،عدس،لوبیا،ماکارانی و....که ارزش ریالی هر بسته آن ۵میلیون ریال بوده است که بین نیازمندان توزیع شد

 

پویه گفت: این طرح در پی آن است که زمینه مشارکت همگانی را فراهم و با ترویج فرهنگ انفاق، نوعدوستی، مواسات، مومنین و خیراندیشان را به سوی مساعدت نیازمندان به نیابت از امام عصر علیه السلام سوق دهد.

 

وی افزود: افراد مشتاق به خدمت در این زمینه می توانند به امامزادگان شاخص محل زندگی خود مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1153645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha