دولت استقرار و احداث ادارات در شهرستان‌های جدیدالتأسیس را تسریع کند

رضایی کوچی با اشاره به اینکه هنوز در شهرستان‌های جدیدالتأسیس در کشور همه ادارات به طور کامل مستقر نشده‌اند، گفت: دولت استقرار و احداث ادارات در شهرستان‌های جدیدالتأسیس را تسریع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (جمعه ۱۳ اسفند) در آیین کلنگ زنی احداث ساختمان اداری مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان خفر گفت: وقتی یک بخش به شهرستان ارتقا پیدا می کند باید ادارات مختلف در آنجا استقرار پیدا کنند اما با وجود اینکه این موضوع در قانون بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده اما هنوز در شهرستان‌های جدیدالتأسیس در سراسر کشور همه ادارات به طور کامل مستقر نشده‌اند و عمدتاً به صورت نمایندگی بوده که این ایراد به سازمان برنامه و بودجه وارد است.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزود: برای سال ۱۴۰۱ نیز این حکم را تمدید کردیم و از سازمان برنامه و بودجه و سازمان استخدامی کشور خواستیم نسبت به استقرار ادارات و استخدام نیروها با اولویت نیروهای بومی در شهرستان‌های جدیدالتأسیس اقدام بکند.

 

وی بیان کرد: ‌در شهرستان خفر بعضی از ادارات مستقر شده‌اند، بعضی از ادارات نسبت به احداث ساختمان اقدام کرده و بعضی ایراداتی دارند که در تلاشیم به لحاظ امکانات، منابع مالی و مجوزات این اتفاق بیفتد و ادارات به طور کامل مستقر شوند.

 

رضایی کوچی خاطرنشان کرد: از وزرای مربوطه و مدیران کل درخواست دارم نسبت به احداث ادارات و استقرار نیرو در شهرستان‌های جدیدالتأسیس اقدام کنند و سرعت ببخشند تا مردم هم طعم ارتقای بخش به فرمانداری را بیشتر درک بکنند.

 

وی عنوان کرد: شهرستان خفر نشان داده است که در همه شرایط پشتیبان، انقلاب، نظام و رهبری عزیز است و در مناسبت‌های مختلف دینی و مذهبی حضور پر رنگی دارند و وظیفه ما را نسبت به خدمت رسانی بیشتر می‌کند.

 

کد خبر 1153711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha