۱۲فوتی و شناسایی ۱۸۰مورد مبتلا به کرونا ویروس در ۴۸ ساعت گذشته

جمالیان از ۱۲ فوتی و شناسایی ۱۸۰ مورد مبتلا به کرونا ویروس در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سید «محمد جمالیان» ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی همگان به ویژه در ایام پایانی سال به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کرونا ویروس همچنان وجود دارد و رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی امری ضروری است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک افزود:  بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۱۸۰ مورد جدید ابتلا در ۴۸ساعت گذشته شناسایی شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۱۲۲ هزار و ۱۳۴نفر رسیده است، ادامه داد: این مهم نیازمند همدلی و همراهی هر چه بیشتر مردم با کادر بهداشت و درمان است چرا که کادر بهداشت و درمان خسته شده اند و در این روزها نیازمند یاری و همدلی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

 

این مقام مسئول گفت: در ۴۸ گذشته ۴۱ مورد جدید بستری از مبتلایان به کرونا در بیمارستانهای استان مرکزی گزارش شده است.

 

جمالیان در ادامه با بیان اینکه ۱۳۹ مورد از بیماران جدیدی که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بودند، بیان کرد: این افراد تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه می شوند.

 

وی در ادامه به آمار فوتی ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه در ۴۸ساعت گذشته ۱۲مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک ادامه داد: با این حساب تعداد فوتی ها در اثر این بیماری در استان به ۳ هزار و ۱۵۴ نفر می رسد.

کد خبر 1154190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha