کاشت یک میلیون اصله درخت در لرستان/ بام لرستان به بخش خصوصی واگذار می شود

زیویار با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در طرح درختکاری گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی یک میلیون اصله درخت در لرستان کاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویار» امروز(15 اسفند) در مراسم روز درختکاری، اظهار داشت: مشارکت عمومی در طرح درخت کاری برای توسعه فرهنگ صیانت از منابع طبیعی و توجه بیشتر به درختکاری ضروری است.

 

وی افزود: همزمان با هفته منابع طبیعی با مشارکت مردم بالغ بر یک میلیون اصله درخت در استان لرستان کاشته می شود.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه طرح کاشت بیش از ۱ میلیون اصله درخت توسط مردم، مسئولین و قشرهای مختلف اجرایی می شود، ابراز کرد:درختکاریاز زیباترین و باثمرترین کارهاست و این کارهای خیر است که برای انسان باقی می‌ماند.

 

زیویار در ادامه به پیگیری هایش در مورد بام خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: بام خرم‌آباد یکی از سرمایه های گردشگری و پتانسیل مهم استان لرستان و شهر خرم‌آباد است.

 

وی با اشاره به طرح خوب توسعه و ایجاد بام لرستان، افزود: این طرح از فعالیت های بسیار ارزشمندی است که تکمیل آن می تواند نقش مهمی در رونق گردشگری شهرستان خرم آباد و استان لرستان داشته باشد.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه بخشی از بام خرم‌آباد به سرمایه گذاران واگذار می‌شود اظهار داشت: واگذاری بخشی از این طرح به بخش خصوصی با رویکرد تسریع در اجرای این طرح و رونق گردشگری انجام می شود.

 

زیویار ادامه داد: نقشه و طرح گردشگری اقتصادی این ظرفیت آماده شده و در حال مذاکره با متقاضیان این طرح هستیم .

 

وی با بیان اینکه طرح گردشگری بام لرستان ظرفیتی مغفول مانده است،اذعان داشت: با برنامه ریزی به عمل آمده این ظرفیت بالقوه بالفعل می گردد و مصمم هستیم  بخش هایی از بام برای ایجاد جاذبه های توریستی به بخش خصوصی واگذار می شود .

 

استاندار لرستان اظهار کرد: در حال مذاکره با متقاضیان هستیم و روند این مذاکرات نیز روند مثبت و مطلوبی است این نوید را به مردم می دهیم در آینده اتفاقات در خوبی در این مجموعه خواهد افتاد .

کد خبر 1154588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha