مشارکت گسترده اعضای کانون های  مساجد ایلام در  آئین های هفته درختکاری/ غرس نمادین ۱۸ نهال

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و دختکاری، اعضای کانون ها در مناطق مختلف شهری و روستایی مشارکت گسترده ای در بسط فرهنگ درختکاری دارند.

حجت الاسلام« علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: همزمان با اولین روز از هفته منابع طبیعی و درختکاری، با هماهنگی های انجام شده، مدیران و اعضای کانون های مساجد استان مشارکت گسترده ای در برنامه ها و آئین های گرامیداشت هفته درختکاری خواهند داشت.

 

وی با اشاره به  گرامیداشت ۱۸ اسفند و سالروز تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، ابراز کرد: در این راستا نیز امروز ۱۸ اصله نهال در آئین گرامیداشت هفته درختکاری که با حضور مسئولان ارشد استان  در پارک تفریحی چغاسبز برگزار گردید، کاشته شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد همواره بر حفظ و حراست از عرصه ها و منابع طبیعی و  ترویج فرهنگ درختکاری تلاش های وافری داشته اند و در برنامه های گرامیداشت سالروز ۱۸ اسفند، یکی از برنامه های کانون های مساجد استان در نقاط مختلف نیز کاشت درخت به همین مناسبت است.

 

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند نقش مهمی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ درختکاری داشته باشند، گفت: حفظ و صیانت از عرصه ها و منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است که نقش مهمی در بقای نسل انسان و سلامت محیط زیست زندگی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در هفته منابع طبیعی در زمینه کاشت نهال و گرامیداشت این هفته برنامه های ویژه ایی را در دستور کار خود قرار داده اند، خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد برنامه های ویژه ای در سطح کانون های مساجد این استان  برگزار می شود.

کد خبر 1154626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha