تداوم انقلاب اسلامی مرهون جانفشانی پاسداران است

حجت‌الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه اگر پاسداری از اسلام انجام نمی‌گرفت امروز هیچ چیزی از اسلام باقی نمانده بود گفت: بقاء انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری و جانفشانی نیروهای پاسدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (یکشنبه ۱۵ اسفند) به مناسبت روز پاسدار و ولادت امام حسین(ع) در دیدار با جمعی از اعضای ستاد نماز جمعه و فرماندهی سپاه اظهار داشت: سید الشهدا(س) در آن مقطع از تاریخ حقیقتا بزرگترین پاسدار اسلام ناب محمدی(ص) بود.

امام جمعه شهرستان رودسر افزود:‌ در حالیکه اذان پخش می‌شد و اقامه نماز برقرار بود و در شرایطی ظاهرا حاکمان از اسلام دم می‌زدند فقط شکل ظاهری اسلام باقی مانده بود و امام حسین(ع) وقتی دیدند که اگر این روند پیش برود اصل اسلام، قرآن و حاکمیت اسلامی نابود می‌شود لباس پاسداری از اسلام ناب را بر تن کرد.

 

روحانی با تاکید بر اینکه اگر پاسداری از اسلام انجام نمی‌گرفت امروز هیچ چیزی از اسلام باقی نمانده بود تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه پاسداران ولادت باسعادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار نامگذاری شد و واقعا انتخاب به حق و زیبایی بود.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز بقاء انقلاب اسلامی ما مدیون و مرهون جانفشانی پاسداران است اذعان کرد:‌ به فرمایش و تعبیر زیبای مقام معظم رهبری دشمن حتی از عکس سردار شهید بزرگ پاسدار انقلاب و نظام سردار سلیمانی هم می‌ترسد و این حقیقتا با جانفشانی‌های پاسداران عزیزمان در سراسر کشور و خارج از کشور محقق شد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام جبهه‌ها چه در جنگ نرم و چه در جنگ سخت ستودنی ظاهر شده و کارنامه بسیار درخشانی دارد و امیدوارم خداوند توفیقی به همه ما عنایت کند تا قدردانی خوبی برای تمام این زحمات و فداکاری‌های سپاه باشیم.

 

محمد اسماعیل حسنی نیز در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه تصریح کرد: مراسم‌های ویژه روز پاسدار حقیقتا برای ما دلگرمی و قوت قلب است و از طرفی تکلیفمان را مضاعف‌تر  می کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه رودسر خاطرنشان کرد: از خداوند متعال استعانت دارم که به حق این روز عزیز که به نام ولادت باسعادت امام حسین(ع) تجلی یافته است همه ما را در پاسداشت راه و روش شهدا و حفاظت از ارزش‌های گرانقدر انقلاب اسلامی یاری بفرماید.

 

کد خبر 1154708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha