معابر عمومی برای میزبانی از اعیاد شعبانیه فضاسازی شود

رضایی‌پور با بیان‌اینکه شهرداری معابر عمومی را برای میزبانی از برنامه‌های اعیاد شعبانیه فضاسازی کند گفت: در این ماه ویژه برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده که با همکاری ادارات، هیئت‌های مذهبی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عنایت رضایی‌پور» جلسه کارگروه مناسبت‌های شهرستان با محوریت برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: شعبان ماه اهل بیت پیامبر اسلام(ص) است.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: برنامه‌های اعیاد شعبانیه با محوریت اجرایی اداره تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌های شهرستان معابر عمومی را برای میزبانی از برنامه‌های اعیاد شعبانیه فضاسازی کنند، تصریح‌کرد: کانون مداحان و شعرای مذهبی و هیئت امنای در برگزاری برنامه‌های اعیاد شعبانیه همکاری لازم را داشته باشند.

 

رضایی‌پور با بیان‌اینکه در این ایام فرخنده نمایشگاه آثار هنری با موضوع مهدویت برپا شود، گفت: محفل قرآنی و شب شعر مهدویت توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی برگزار شود.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا در ادامه برگزاری مسابقه نقاشی در میان دانش‌آموزان به همت آموزش و پرورش و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با مشارکت اداره ورزش و جوانان و سازمان‌های مردم نهاد را خواستار شد.

 

رضایی‌پور خاطرنشان‌کرد: به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز نیز سپاه قدس ناحیه شهرستان آستارا و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برنامه‌های مختلفی را در راستای تجلیل از پاسداران و جانبازان شهرستان تدارک دیده و برگزار می‌کنند.

کد خبر 1154838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha