امنیت امروز مرهون مجاهدت و ایثار جانبازان است

آل هاشم گفت: امنیت و آرامش کشورمان مدیون فداکاری ایثارگران و شهدای گرانقدر و جانبازان عزیز است و همه باید قدر این دلاورمردان تاریخ کشور را بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز با حضور در منزل جانبازان ۷۰ درصد محمدرضا اعتصامی راد، علی رضایی و حسین خرده فروش باسمنج؛ روز جانباز و میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) را به آن‌ها تبریک گفت و از مجاهدت‌ها، رشادت ها و صبوری آن‌ها و خانواده معظم تجلیل کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه حامل سلام رهبر انقلاب به سه جانباز دفاع مقدس تبریزی است، تکریم جایگاه جانبازان و نیز قدردانی از خدمات کریمانه همسران، فرزندان و مادران و پدران را وظیفه ای آحاد مردم و به خصوص مدیران و مسئولان دانست.

آل هاشم اظهار داشت: بانوانی که با جانبازان عزیز زندگی مشترک دارند خودشان را وقف خدمت به یادگاران جبهه و جنگ کرده‌اند و به‌ عنوان یک پرستار نقش‌آفرینی می‌کنند که این رسالت از عهده هر کسی بر نمی آید.

وی با تاکید بر اینکه باید از روحیه بالای انقلابی جانبازان درس آموخت، ادامه داد: مسئولان و خدمتگزاران مردم باید با درس آموزی از اعمال و رفتارهای خدایی این انسان‌های والا و با پرهیز از تظاهر و ریاکاری گره‌های زندگی آحاد جامعه به خصوص در مسایل مالی و معیشتی را باز کنند.

امام  جمعه تبریز خاطرنشان کرد: امروز امنیت و آرامش کشورمان مدیون فداکاری ایثارگران و شهدای گرانقدر و جانبازان عزیز است و همه باید قدر این دلاورمردان تاریخ کشور را بدانند و در راه دفاع از آرمان‌های امام راحل، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب مانند آن‌ها جهادی عمل کنند

کد خبر 1154899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha