سیستم اداری کشور نباید با تغییر مدیران دچار خدشه نشود

آوایی گفت: سیستم اداری و تشکیلاتی باید به نحوی باشد که با تغییرات مدیران دچار خدشه نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سید احمد آوایی» امروز (سه‌شنبه ۱۷ اسفند) در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی که با حضور دکتر سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت و دکتر امیر حسام علیرضایی رئیس مرکز مديريت پیوند معاونت درمان وزارت بهداشت در سالن کنفرانس دانشگاه علوم‌پزشکی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت خیرین سلامت در شهرستان دزفول اظهار کرد: دولت ها در دزفول تاکنون بیمارستانی نساختند و هر آنچه بوده با کمک و همت خیرین بود و تنها بیمارستان دولتی شهرستان تامین اجتماعی است که به تازگی افتتاح شده و امیدواریم با تکمیل تجهیزات و کادر آن بتوانیم به مردم بیش از گذشته خدمات رسانی کنیم. 

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: خیرین دزفول ابتدا فقط در حوزه درمان فعالیت داشتند و امروز با تمام توان در تمام موضوعات و حوزه های مختلف ورود کرده‌اند و باید قدردان آنها باشیم و بدانیم در هیچ جای کشور چنین خیرین وجود ندارد.

 

وی اضافه کرد: دولت و مدیران ارشد وزارت بهداشت بدانند هر چه از دزفول حمایت کنند مردم چند برابر کمک خواهند کرد چرا که امروز دزفول در حال خدمت رسانی به سایر شهرهای خوزستان و حتی استان های همجوار نیز هست.

 

آوایی با بیان اینکه در کشور متاسفانه رسم غلطی وجود دارد که هر مدیری انتصاب شد نفرات قبل از خود را تخریب می‌کنند که باید این نگاه برچیده شود تصریح کرد: سیستم اداری و تشکیلاتی باید به نحوی باشد که با تغییرات مدیران دچار خدشه نشود و مسیر را به خوبی طی کند.

 

وی از تلاش برای توسعه و ارتقای دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد و بیان کرد: در تمام مقاطع چه نماینده بوده ام و چه نبودم با تمام توان به دانشگاه علوم پزشکی کمک کردم چرا که این حوزه مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است.

 

نماینده مردم شریف دزفول در پایان یاد آور شد: تلاش و خدمت به مردم نباید محدود به دوران مسئولیت باشد و ما موظف هستیم تا زنده ایم خدمتگزار صادقی برای مردم باشیم.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، در این مراسم از زحمات علی قمیشی تقدیر و علیرضا خسرو‌پناه به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول منصوب شد.

 

کد خبر 1155442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha