افزایش مبحث توریسم درمانی در دزفول

فرهمندپور با بیان اینکه شهرستان دزفول به مردم شمال خوزستان، استان ایلام و لرستان و مردم عراق خدمات درمانی ارائه می‌دهد گفت: با توجه به افزایس توریسم درمانی در دزفول وزارت بهداشت نسبت به توسعه فیزیکی و علمی دانشگاه دزفول مساعدت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» امروز (سه شنبه ۱۷ اسفند) در آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در سالن غدیر این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: با توجه به انجام واکسیناسیون در دزفول امیدوار هستیم با فروکش شدن اومیکرون شاهد پایان کرونا باشیم.

 

فرماندار ویژه دزفول افزود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول در ۲ سال گذشته با تمام توان در مقابله با کرونا مقابله کردند که زحمات و تلاش های خالصانه و مجاهدانه کادر درمان جای قدردانی دارد.

 

وی با قدردانی از مجمع خیران سلامت و نیکوکاران شهرستان در راستای تامین تجهیزات و تاسیسات در ایام کرونایی اضافه کرد: گروه های جهادی، بسیج و هلال احمر نقش عمده ای در خاموشی کرونا در شهرستان داشته اند، همچنین پیگیری ها و جلسات مستمر نماینده دزفول در تهران به منظور جذب بودجه و امکانات نیز باعث شد تا بتوانیم دزفول را در مبارزه نابرابر با کرونا به خوبی جلو ببریم.

 

وی با بیان اینکه توریسم درمانی در دزفول رو به رشد است تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی دزفول علاوه بر ارائه خدمات درمانی به مردم شمال خوزستان، به مردم ایلام، لرستان و کشور عراق نیز خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد که نشان می‌دهد توریسم درمانی در دزفول به شدت در حال رشد است لذا ضروری است وزارت بهداشت در زمینه توسعه فیزیکی و علمی دانشگاه بیش از گذشته همکاری کند.

 

کد خبر 1155564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha