لزوم کار تشکیلاتی و منسجم با محوریت کانون‌های مساجد

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد با تاکید بر لزوم کار تشکیلاتی و منسجم در کانون‌های مساجد با فعالیت‌های مسجد محور گفت:برای اعتلای کلمه مسجد و تولید محتوا کمر همت بستید که تداوم آن نیازمند فعالیت منسجم و تشکیلاتی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» امروز(چهارشنبه، ۱۸ اسفند ) در آیین گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و تجلیل از برترین‌های فهمای گیلان در تالار مرکزی رشت گفت: پس از سه سال همراهی با شما اصحاب کانون‌های مساجد بنا بر توانمندی‌ها و فعالیت‌های ثبت شده به جایگاهی مناسب در  کشور رسیدیم گرچه در ابتدای راهیم اما مقاوم و محکم به مسیرمان ادامه می‌دهیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنري مساجد گیلان با اشاره به جایگاه کانون‌های مساجد در سطح کشوری افزود: شاید افق پیش رو بسیار بلند باشد و راه بسیاری باید بپیماییم اما کار تشکیلاتی مهمی را آغاز کرده و باید خود را باور کنیم.


وی با بیان اینکه اگر در کار تشکیلاتی موفق باشیم به جایگاه مطلوب دست خواهیم یافت اظهار کرد: کانون هایی که در عرصه کشوری خوش درخشیدند امروز در ابن مراسم گرد هم آمده‌اند تا موجب شناخت بیشتر از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کانون‌ها شود.

 

رضوانی‌نژاد تصریح کرد: ما در تشکیلات، سازمان و جایگاهی فعالیت می‌کنیم که مختص خداست و این فعالیت‌ها را نظم می‌دهيم در دستگاهی که متعلق به خداوند متعال است و اگر این مفهوم در وجودمان بنشیند ذره به ذره آن توفیق و عزت است.


وی با بیان اینکه خدمت رسانی در خانه خدا نصیب هرکس نمی‌شود اذعان کرد: برای اعتلای کلمه مسجد و تولید محتوا کمر همت بستید که تداوم آن نیازمند فعالیت منسجم و تشکیلاتی است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان اقدام شایسته از مسجد موفق در فعالیت های نوین و صمیمانه را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: کانون‌های مساجد تنها سازمانی است که با ۹ نفر نیرو در حال خدمت‌رسانی به مساجد استان است.

 

کد خبر 1155876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha