کانونهای مساجد از مراکز مهم توجه در تهیه نقشه راه فرهنگی استان هستند

دلشای گفت: کانونهای مساجد از مراکز مهم توجه در تهیه نقشه راه فرهنگی استان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «سینا دلشادی» در دیدار مردمی که همزمان با گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در جمع نمازگزاران و اعضای کانون های مساجد در مسجد چهارده معصوم(ع) اراک برگزار شد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بسترهای مناسبی برای رشد و ارتقای شاخصه‌های فرهنگی در جامعه محسوب می شوند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از مراکز مهم توجه در تهیه نقشه راه فرهنگی استان هستند اظهار کرد: امید است با تشکیل ماهیانه اتاق فکر با مدیران کانون های مساجد نقشه راه فرهنگی و هنری و رسانه‌ای استان را تدوین کنیم.

 

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بستری مناسب برای جذب نسل جوان به مساجد هستند، گفت: کانون‌های مساجد سالم‌ترین مراکز فرهنگی برای پرورش استعدادها و تشکیل جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب و نماد خودباوری دینی و اتکا به توان نوجوانان و جوانان انقلابی است.

 

این مقام مسئول افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری با توجه به همجواری با مساجد در کارهای تشکیلاتی و در عرصه کارهای فرهنگی و اجتماعی تأثیر گذار هستند؛ نقاط قوت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استفاده از ابزار هنر و ارائه مطالب و آموزش‌ها در قالب هنر است.

کد خبر 1155989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha