باور به مهدویت، الگوگیری برای تحقق پیشرفت همه جانبه است

ستاری با بیان اینکه بشریت همواره به دنبال الگویی کامل است، اذعان داشت: باور به مهدویت الگو گیری برای تحقق پیشرفت همه جانبه در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « بهرام ستاری» امروز(18 اسفند) در جلسه شورای سیاست گذاری فعالیت های مهدوی استان لرستان، اظهار داشت:  توجه بیشتر دستگاه های برای ارتقای جایگاه نماز ضروری است.

 

وی با بیان اینکه نماز زمینه ساز ظهور است، افزود: موعود باوری در ادیان و فرهنگ های گوناگون به اشکال مختلف وجود دارد و در مذهب شیعه به ظهور حضرت مهدی(عج) اعتقاد داریم.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: جهت تقویت فرهنگ اقامه نماز وقت لازم است عملکرد دستگاه ها در موضوع نماز بررسی شود.

 

مدیران باید به ارتقای جایگاه نماز به عنوان زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) توجه کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: گرچه مهدویت به صراحت در قرآن ذکر نشده است، اما در برخی آیات و سوره ها ضرورت وجود امام در همه زمینه ها تبیین و تفسیر شده است.

 

ستاری ادامه داد: باور به مهدویت، روحیه امیدواری به آینده ای روشن را در انسان زنده نگه می دارد و نیاز ضروری آحاد جامعه است.

 

وی با بیان اینکه بشریت همواره به دنبال الگویی کامل است، اذعان داشت: باور به مهدویت الگو گیری برای تحقق پیشرفت همه جانبه در جامعه است.

 

ستاری همچنین بر ضرورت تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و افزود: رعایت حجاب و عفاف در دستگاه های اجرایی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: حجاب و عفاف تبلور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 1156064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha