لزوم تدوین نقشه راه فعالیت‌های فرهنگی/ حمایت شورای شهر از کانون‌های مساجد

حسینی ضمن تاکید بر حمایت شورای شهر رشت از برنامه‌های فرهنگی مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری گفت: اگر اتحاد و یکپارچگی بین دستگاه‌های فرهنگی به خوبی شکل بگیرد می‌توانیم از اعتبارات استانی و ملی بیشترین استفاده ممکن را ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «نادر حسینی» امروز (چهار‌شنبه ۱۸ اسفند) در گردهمایی اعضای کانون‌های مساجد گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد اظهار داشت: در بودجه سال 1401 برای محلات شهر رشت اعتبارات خوبی پیش بینی کردیم و اقداماتی را نیز در حوزه محله محوری در دست اجرا داریم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت از تدوین یک اقدام مشترک با محوریت شورا، شهرداری، مساجد، کانون‌ها، بقاع متبرکه، اوقاف، بسیج و سایر دستگاه‌هی فعال در حوزه فرهنگی خبر داد و افزود: سازماندهی، جلوگیری از پراکندگی اقدامات و اجرای دقیق تصمیمات و برنامه‌های فرهنگی تدوین شده از جمله اهدافی است که در این رویکرد دنبال می‌کنیم.

 

حسینی هم‌افزایی با بیان اینکه باید از فرصت به وجود آمده پس از روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی حداکثر استفاده را برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی ببریم تصریح کرد: با تدوین یک نقشه راه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت منسجم‌تر می‌شود.

 

وی از حمایت و پوشش برنامه‌های فرهنگی مساجد و کانون‌ها و آمادگی شورای شهر رشت برای این کار سخن گفت و ابراز داشت: تلاش ما این است که با تخصیص منابع و اعتبارات لازم در تمام محلات رشت زیرساخت‌های لازم را به ویژه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد فرهنگسراها مهیا سازیم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت مطالبه‌گری اقدام مشترک دستگاه‌ها در بخش فعالیت‌های فرهنگی را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اگر این اتحاد و یکپارچگی به خوبی شکل بگیرد می‌توانیم از اعتبارات و منابع استانی و ملی بیشترین استفاده ممکن را ببریم و کارهای ماندگاری را در کل استان گیلان و شهر رشت رقم بزنیم.

کد خبر 1156065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha