پرتاب ماهواره نور، ترجمانی از انقلابی گری بود

حجت الاسلام کرامتی با بیان اینکه پرتاب ماهواره ایرانی نشان داد که انقلابی گری به معنای پژوهش، تخصص و حرکت بر مرز علم است، گفت: جوان انقلابی در هر عرصه ای وارد شود به دلیل تعهد، اخلاص و تخصص، موفق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با گرامی داشت چهلمین روز درگذشت ارتحال آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی گفت: تجلیل از شخصیت مرحوم آیت الله صافی تجلیل از مقام علم ودانش، اخلاص و معنویت، فقاهت، کرامت انسانی و اسلامی است زیرا علما به صورت عملی و علمی این ویژگی ها را پیروی می کردند و به نسل ها انتقال می دهند.
امام جمعه گلپايگان با بیان اینکه علما در ایجاد حیات طیبه انسانی و اسلامی که قرآن هدف نهایی می‌داند نقش دارند، افزود: نقش علما ادامه دادن راه انبیا و ائمه اطهار در تبیین حیات طیبه است و جامعه ای که حیات طیبه دارد از ظلم و فساد و لذت گرایی مطلق به دور است  و محل عدالت، آرامش و دستگیری از محرومان است.
وی با تشریح جزئیات پرتاب ماهواره نور ۲ و مشخصات و کارایی این ماهواره و ماهواره بر به صورت کامل ایرانی، بیان کرد: پرتاب ماهواره حقیقت انقلابی گری که به معنای پژوهش، تخصص، حرکت بر مرز علم و بر طرف کردن نیازهای جامعه را نشان داد و جوان انقلابی در هر صحنه ای وارد شود، می تواند در آن موفق شود.
حجت‌الاسلام  کرامتی با اشاره به خبرهای ضد و نقیض که درباره مذاکرات از دو طرف مذاکره کننده منتشر می شود، تاکید کرد: احیای برجام هدف مذاکرات وین نیست و کشور برای احقاق حقوق ملت و برداشتن تحریم های ظالمانه  تلاش می کند و هدف اصلی دولت، توجه به قدرت ها و ظرفیت های داخلی است و سرنوشت کشور را به برجام گره نمی زند./

کد خبر 1156576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha