جذب ۶۱ بهورز در مراکز بهداشتی شهرستان‌ها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری آزمون جذب نیروی بهورز برای خدمت در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد و گفت: از بین ۲۲۷ شرکت‌کننده در آزمون، ۶۱ بهورز در مراکز بهداشتی شهرستان‌ها جذب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر "سیدجواد پورنقی" سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی امروز شنبه (21 اسفندماه) اعلام کرد: روز جمعه گذشته آزمون جذب نیروی بهورز در مرحله اول به‌صورت کتبی و با حضور 227 داوطلب برگزار شد.

 

 

وی افزود: از بین پذیرفته‌شدگان در این آزمون، بعد از آزمون علمی و طی مراحل مصاحبه، در نهایت 61 نفر در راستای تأمین نیروی بهورز در مراکز بهداشتی شهرستان‌های سطح استان به کار گرفته می‌شوند.

 

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد: جذب و حضور این بهورزان در مراکز و خانه‌های بهداشت استان کمک بزرگی به تأمین و رفع کمبود نیروی انسانی و ارتقای سطح سلامت مردم روستا کند.

 

 

دکترپورنقی تصریح کرد: با توجه به ضرورت جایگزینی بهورزان خروجی به دلیل پایان خدمت و بازنشستگی، آزمون جذب نیروهای بهورز به‌صورت متناوب و برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز در این دانشگاه برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 1156932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha